PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Same exporler 90 da neden iki tane kuyruk mili var ikisininde özellikleri farklımı?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="İSMAİL TUTAR" data-source="post: 1417013" data-attributes="member: 56055"><p>Tes</p><p></p><p>Teşekkürler. Same Explorer 90 DT kullandık 5 yıl kadar, iki kuyruk mili vardı ama üstteki mi alttaki mi tekerlek tahriki idi hiç hatırlamıyorum. </p><p></p><p>73 model Avrupa Fiat 640 ta var bizde, bahsettiğiniz tersine kuyruk mili dönme özelliğini ilk kez duyuyorum. İlk fırsatta kuyruk milini tekerlek tahrikine takıp geri gitmeyi deneyeceğim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="İSMAİL TUTAR, post: 1417013, member: 56055"] Tes Teşekkürler. Same Explorer 90 DT kullandık 5 yıl kadar, iki kuyruk mili vardı ama üstteki mi alttaki mi tekerlek tahriki idi hiç hatırlamıyorum. 73 model Avrupa Fiat 640 ta var bizde, bahsettiğiniz tersine kuyruk mili dönme özelliğini ilk kez duyuyorum. İlk fırsatta kuyruk milini tekerlek tahrikine takıp geri gitmeyi deneyeceğim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Same exporler 90 da neden iki tane kuyruk mili var ikisininde özellikleri farklımı?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt