PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
SATLIK ZETOR
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="UÖZKAN.77" data-source="post: 1081343" data-attributes="member: 46698"><p>4 ana 3 kademe bucuk var.. ister manuel kullan.. ister "auto" dugmeye bas.. kendi otomatik vites araba gibi gitsin..</p><p></p><p>Kaputta yaziyo</p><p></p><p>"Powershuttle"</p><p></p><p>"Automaticpowershift"</p><p></p><p>Silindir hacmi jd den dusuk ama tork/t. Yedegi daha yuksek..</p><p></p><p>Ayrica;</p><p></p><p>Muhtelif avrupa dergi-test merkezlerinde zetor 100-110 sinifinda EN az yakan 1. Ve 2. Cikiyor..</p><p></p><p>Foruma hepsini atmisimdir zaten vaktiyle..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="UÖZKAN.77, post: 1081343, member: 46698"] 4 ana 3 kademe bucuk var.. ister manuel kullan.. ister "auto" dugmeye bas.. kendi otomatik vites araba gibi gitsin.. Kaputta yaziyo "Powershuttle" "Automaticpowershift" Silindir hacmi jd den dusuk ama tork/t. Yedegi daha yuksek.. Ayrica; Muhtelif avrupa dergi-test merkezlerinde zetor 100-110 sinifinda EN az yakan 1. Ve 2. Cikiyor.. Foruma hepsini atmisimdir zaten vaktiyle.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
SATLIK ZETOR
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt