PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
T5.90 Bluemaster güç kaybı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1474298" data-attributes="member: 76199"><p>Motor haritası, tork güç çizgilerini gösteren grafiktir, bu grafikleri bolca yorumladım.</p><p> Motorun operatörlük devirlerinin fazla açık olması, uzun veya kısa devir çevirmesi, sabit tork ve güç aralıklarının konum farkları, düşük devirde tork yakalama gibi konular sürüşü etkiliyor.</p><p> [ATTACH=full]84940[/ATTACH] [ATTACH=full]84941[/ATTACH] Örnek olarak f36 ve f34 euro5 motorlar görünüyor.</p><p> Sizce hangisi kullanışlı olur.</p><p>Bizde yamaç arazilerde var, bu motorların rampa yürüyüşleri nasıl olabilir, kompresyon tepkileri nasıl olur, yük çıkarma ve indirme nitelikleri nasıl olur, ekipmanlı kullanımda nasıl olur, kuru ve çamur zemin yürüyüşleri kullanıcılar için önemlidir.</p><p> F34, euro3 motor haritası bize göre daha kullanışlı olarak gördük.</p><p> Yazılımla, 1200 1800 rpm sabit tork aralığı ve en az yakıt bölgesi oluşu kullanıma olumlu katkı verir.</p><p> Tabiki şanzıman tercihi de önemli, 24*24 veya 32*32 vites kullanılması motorla uyum sağlar.</p><p> F36 motorun sabit tork aralığı şekli biraz eğimli yapıda ve sabit düz çizgi şeklinde görünmüyor, yazılımla düzeltiliyor, olabilir.</p><p> Euro5 motor, Euro3 motor kadar düzgün grafiğe sahip görünmüyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1474298, member: 76199"] Motor haritası, tork güç çizgilerini gösteren grafiktir, bu grafikleri bolca yorumladım. Motorun operatörlük devirlerinin fazla açık olması, uzun veya kısa devir çevirmesi, sabit tork ve güç aralıklarının konum farkları, düşük devirde tork yakalama gibi konular sürüşü etkiliyor. [ATTACH type="full"]84940[/ATTACH] [ATTACH type="full"]84941[/ATTACH] Örnek olarak f36 ve f34 euro5 motorlar görünüyor. Sizce hangisi kullanışlı olur. Bizde yamaç arazilerde var, bu motorların rampa yürüyüşleri nasıl olabilir, kompresyon tepkileri nasıl olur, yük çıkarma ve indirme nitelikleri nasıl olur, ekipmanlı kullanımda nasıl olur, kuru ve çamur zemin yürüyüşleri kullanıcılar için önemlidir. F34, euro3 motor haritası bize göre daha kullanışlı olarak gördük. Yazılımla, 1200 1800 rpm sabit tork aralığı ve en az yakıt bölgesi oluşu kullanıma olumlu katkı verir. Tabiki şanzıman tercihi de önemli, 24*24 veya 32*32 vites kullanılması motorla uyum sağlar. F36 motorun sabit tork aralığı şekli biraz eğimli yapıda ve sabit düz çizgi şeklinde görünmüyor, yazılımla düzeltiliyor, olabilir. Euro5 motor, Euro3 motor kadar düzgün grafiğe sahip görünmüyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
T5.90 Bluemaster güç kaybı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt