Tandem römork

İyi akşamlar arkadaşlar. Yeni tandem römork almayı düşünüyorum köksal, caselli, palazoğlu arasında gidip geliyorum 10 ton veya 12 tonluğunu alıcam kullanan arkadaşlardan yorum alabilirmiyim
Screenshot_20191123-224932_sahibindencom.jpg
Screenshot_20191123-225120_sahibindencom.jpg
 
3 üde güzel römork.Caselli ı şase kullanıyor ve yaylar makas üzerine oturtulmuş diğerlerinden az daha yüksek rampalı yerde dezavantaj ama kalite olarak diğerlerinden daha iyi gibi.Bölgemde caselli yok ama köksal ve palazoğlu çok.3 markada güzel.köksal da ölçü isteğe göre de oluyor sanırım.Bu yaz bende düşünüyorum bakalım nasip bölgeme yakın olduğu için köksal tercihim olur.
 
bizde köksal var 2 sezon kullandık 10 tonluğunu.
gayet güzel ve kullanışlı.
iki ilaveyle 12,5 ton buğday aldı
tavsiye ederim.
bende trakkulüp üyelerinin tavsiyeleri üzerine yöneldim .
 
Saç kasa römorkları oldum olası sevemedim eğimli yerlerden inip çıkarken şasinin esnemesiyle tüm kapaklarin gönyesi kayıyor bu nedenle genelde ahşap kasa daha mantıklı geliyor
 
Köksal ve Tınaz marka römork kullanıyoruz.
Römorku kullanım alanına göre tercih etmekte fayda var, silaj, buğday,balye gibi işlerde kullanırız.
Çift dingil römorkta dingillerin ikisinde de fren olmasını tavsiye ederim, olmaz yerde aratıyor.
Kasa derinliği; balye taşırken 1 metre derinliğe 2 balye sığıyor, yan yana 5 balye koymak için 2 metre genişlik istiyor.Boyuna 5 sıra koyarsak, arka kapak açık şekilde 6 metre uzunluk yeterlidir, balye boyu yaklaşık 5 karış (1 karış;25 cm) olur.
Arka kapağın, yana ve geriye açılır olması kullanışlı olur, üst dönerin 25 cm gibi yukarıdan yapılması, boşaltmada kolaylık sağlar.
Damper dikliğinin 60-70 derece olması iyidir, silaj boşaltırken kullanışlı olur, pistonun geriden öne doğru konumlandırılıp, römorku ön taraftan yükseltmesi daha kullanışlıdır.Pistonun 4 kademeli olması kullanışlı oluyor, en azından sona dayanma olayı ortadan kalkar, daha uzun ömürlü olur.
Krikonun şanzımanlı olmasını tavsiye ederim, ağır yüklerde ihtiyaçtır, pistonlu olması da tercih edilebilir.
Avadanlık olarak teker patlama durumuna göre pehlivan kriko bulundurmak iyi olur, krikoyu takabileceğimiz destek noktasına ihtiyaç var.
Lastikler ile kasa arasında plastik çamurluk kullanılabilir, temizliği rahat olur.
Emniyet için arışın dönerli olmasını tavsiye ederim.
 
Kepçe ve Römork konusunda İzmir ödemiş iddialıdır ve ödemiş kasası olarak namı vardır piyasada. Kessan da gerçekten mükemmel römorklar yapıyor. Sahibinden gibi sitelerde 10 tonluk tandem (4.50-2.10-1.80) römorklar 28 33 bin arası değişirken Kessanda aynı römork 35 45 bin lira arasında değişiyor. Tavsiye ederim...
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt