PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Tercihimiz Case farmall 105c oldu.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="tugayozer" data-source="post: 1156027" data-attributes="member: 77506"><p>Aynen bende öyle düşünüyorum.Bu şekilde üretmelerinin sizce ne avantajı var?yakıt tasarrufu olabilir mi? Veya 4 lastiğin toprağa daha sağlam basması ve çekiş gücüne etkisi ? Kubota lar özellikle daha küçük ve düşük Tonajlı </p><p>Bu konu hakkında pek bir bilgim yok. </p><p></p><p><a href="http://r.tapatalk.com/byo?rid=89954" target="_blank">TrakKulüp Mobil Uygulaması</a> kullanılarak gönderilmiştir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tugayozer, post: 1156027, member: 77506"] Aynen bende öyle düşünüyorum.Bu şekilde üretmelerinin sizce ne avantajı var?yakıt tasarrufu olabilir mi? Veya 4 lastiğin toprağa daha sağlam basması ve çekiş gücüne etkisi ? Kubota lar özellikle daha küçük ve düşük Tonajlı Bu konu hakkında pek bir bilgim yok. [URL=http://r.tapatalk.com/byo?rid=89954]TrakKulüp Mobil Uygulaması[/URL] kullanılarak gönderilmiştir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Tercihimiz Case farmall 105c oldu.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt