PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Sulama Ekipmanları
Traktör arkası jenarator
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1394171" data-attributes="member: 76199"><p>Jeneratör motorları ile tarımsal motorlar arasında motor grafikleri farkları bulunmaktadır.</p><p>Jeneratör çalıştırırken traktörlerin tamamını 1200 rpm devirde çalışmaya zorlamış, hatalıdır.</p><p>Motor grafiklerinden bihaber olduğu anlaşılıyor.</p><p>Jeneratör motorları genelde 1800 rpm de yük dengeler, motor grafiğinde X tipinde tork eğrisi yüksekten aza sabit azalan , güç eğrisi azdan yükseğe sabit artan şeklindedir, benzinliler ise taksi motoru tarzında çalışan , yüke bindikçe sabit tork aralığı boyunca kendiliğinden gaz veren özellik taşır.</p><p>Steyr , 1. en az yakıt noktası , 1800 rpm,</p><p>Fiat , max tork noktası 1500 rpm , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesi.</p><p>Perkins , 1. en az yakıt noktası 1400 rpm , 2. en az yakıt noktası 1800 rpm.</p><p>Same, 1200-1600 rpm en az yakıt devirleri.</p><p>Jeneratörün güç ihtiyacına göre uygun motor gücü seçilemediğinden farklı yakıt tüketimleri elde edilmiş.</p><p>Aynı zamanda Yalçın Sertel beyin dediği gibi motoru 1500 rpm devire çekiniz, 100 rpm devir kısılıp yüke binerse az yakar sözüne de itibar gösterilmemiş.</p><p>Su pompası sabit motorunda durduk yere Deuthz motor tercihini boşuna söylemedik.</p><p>Motor gücü yönetimi olarak daha nokta atışlı tercihlerde yapılabilirdi.</p><p>Jeneratörün yüküne göre motora devir veren modeller biraz daha cazip görünüyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1394171, member: 76199"] Jeneratör motorları ile tarımsal motorlar arasında motor grafikleri farkları bulunmaktadır. Jeneratör çalıştırırken traktörlerin tamamını 1200 rpm devirde çalışmaya zorlamış, hatalıdır. Motor grafiklerinden bihaber olduğu anlaşılıyor. Jeneratör motorları genelde 1800 rpm de yük dengeler, motor grafiğinde X tipinde tork eğrisi yüksekten aza sabit azalan , güç eğrisi azdan yükseğe sabit artan şeklindedir, benzinliler ise taksi motoru tarzında çalışan , yüke bindikçe sabit tork aralığı boyunca kendiliğinden gaz veren özellik taşır. Steyr , 1. en az yakıt noktası , 1800 rpm, Fiat , max tork noktası 1500 rpm , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesi. Perkins , 1. en az yakıt noktası 1400 rpm , 2. en az yakıt noktası 1800 rpm. Same, 1200-1600 rpm en az yakıt devirleri. Jeneratörün güç ihtiyacına göre uygun motor gücü seçilemediğinden farklı yakıt tüketimleri elde edilmiş. Aynı zamanda Yalçın Sertel beyin dediği gibi motoru 1500 rpm devire çekiniz, 100 rpm devir kısılıp yüke binerse az yakar sözüne de itibar gösterilmemiş. Su pompası sabit motorunda durduk yere Deuthz motor tercihini boşuna söylemedik. Motor gücü yönetimi olarak daha nokta atışlı tercihlerde yapılabilirdi. Jeneratörün yüküne göre motora devir veren modeller biraz daha cazip görünüyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Sulama Ekipmanları
Traktör arkası jenarator
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt