PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör değişimi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="FEBRUCCİNİ" data-source="post: 1312554" data-attributes="member: 36784"><p>3000 saatte traktöre talep çok olur. Aynı 100.000 devirmeyen arabaya olduğu gibi. Ayrıca td şanzıman 5000 saat civarı arıza açar. Balata, turbo vs.parça fiyatları malum. artı kabin yalıtımı gider. Yeni aldığın traktör 3000 saate geldiğinde tekrar satmayı düşünürsen satılır. Ama bu 6000 saatte alıcısı daha az olur. Lastikleri saymıyorum bile. Ha ben ömürlük kullanırım yaptırır yaptırır devam ederim dersen bilemem.</p><p>110luktan pişman olan çok. Onun yerine 90lık alıp euro 2 eksantrik atmak daha mantıklı. En azından az yakar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FEBRUCCİNİ, post: 1312554, member: 36784"] 3000 saatte traktöre talep çok olur. Aynı 100.000 devirmeyen arabaya olduğu gibi. Ayrıca td şanzıman 5000 saat civarı arıza açar. Balata, turbo vs.parça fiyatları malum. artı kabin yalıtımı gider. Yeni aldığın traktör 3000 saate geldiğinde tekrar satmayı düşünürsen satılır. Ama bu 6000 saatte alıcısı daha az olur. Lastikleri saymıyorum bile. Ha ben ömürlük kullanırım yaptırır yaptırır devam ederim dersen bilemem. 110luktan pişman olan çok. Onun yerine 90lık alıp euro 2 eksantrik atmak daha mantıklı. En azından az yakar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör değişimi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt