PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör değişimi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="keltaşlı" data-source="post: 1312592" data-attributes="member: 15411"><p>Yine 2019 td110 icin 35-40 bin, 100 lüğe 30 bin isteme durumu olsa bile piyasaya balya yapan birine 110 lük gereksiz yere yakıt artışı olur. </p><p>2020 td110 a 70 bin, 100 lüğe 60 bin isteniyor olsa 100 lük almak çok mantıklı değil.</p><p>Sonuç olarak üste 30 verip 100 lük almak mantıklı. </p><p>Power şatıllı, hava tankı var mı? Hidrolik kollar kanca tip mi?</p><p>Ayrıca bayiye sorup biraz sıkıştır lütfen, farklar neler tek tek anlatsın [emoji16] iki tane fark anlatamazsa 30 bin değil 20 bine zorla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keltaşlı, post: 1312592, member: 15411"] Yine 2019 td110 icin 35-40 bin, 100 lüğe 30 bin isteme durumu olsa bile piyasaya balya yapan birine 110 lük gereksiz yere yakıt artışı olur. 2020 td110 a 70 bin, 100 lüğe 60 bin isteniyor olsa 100 lük almak çok mantıklı değil. Sonuç olarak üste 30 verip 100 lük almak mantıklı. Power şatıllı, hava tankı var mı? Hidrolik kollar kanca tip mi? Ayrıca bayiye sorup biraz sıkıştır lütfen, farklar neler tek tek anlatsın [emoji16] iki tane fark anlatamazsa 30 bin değil 20 bine zorla. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör değişimi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt