PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör Kazalarının Sebepleri ve Alınması Gereken Önlemler
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1348719" data-attributes="member: 76199"><p>MF 240 ta üst çeki var, alt çeki yoktu, zaten alt açıklığı az olan traktördür.Ağır yüklerde 4 tekerli römork üst çekiye takılıyken 9 delik demirle arışa hidrolik basıp rampa inerdik, baktık kızaklayacak yol düzse peygamber vitesine atardık.İyi rüzgar yapar.</p><p> Çeki piminde mutlaka alt pim kullanılmalıdır veya pimin boyu iki kat uzun olmalıdır, hoplamalarda çıkma riski yüksek olur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1348719, member: 76199"] MF 240 ta üst çeki var, alt çeki yoktu, zaten alt açıklığı az olan traktördür.Ağır yüklerde 4 tekerli römork üst çekiye takılıyken 9 delik demirle arışa hidrolik basıp rampa inerdik, baktık kızaklayacak yol düzse peygamber vitesine atardık.İyi rüzgar yapar. Çeki piminde mutlaka alt pim kullanılmalıdır veya pimin boyu iki kat uzun olmalıdır, hoplamalarda çıkma riski yüksek olur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör Kazalarının Sebepleri ve Alınması Gereken Önlemler
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt