PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör Rektefesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="dewrimdewrim" data-source="post: 1297535" data-attributes="member: 80470"><p>Hocam turbo isi biraz hesap kitap hava ve yakıt karisiminin iyi ayarlanması lazim yakıt oranını traktörde yakıt pompası yapar yakıta görevde hava emilir pistonlara siz turbo basincini artirdiginiza Pistona daha fazla hava girişi saglayacaksiniz ve bu havaya karşılık yakıt ihtiyacı için pompa ayarlanmalı sonrasında yüksek sıkıştırma oranı piston başına düşen yükü artıracak o yüzden piston ve biyelin ve hatta gerek varsa krank ve krank yataklarının güncellenmesi gerekebilir yani biraz kapsamlı bir iş olacak astarı yüzünü geçebilir. Arka kollara gelince yardımcı pistonun faydası olacaktır ama hidrolik pompasının debisininnve basıncının bu durumu karşılayacak şekilde yeniden revize edilmesi gerekecektir bence masraf edecekseniz e lif yani elektronik bir hidrolik kontrol ünitesi kolaylık olacaktır camurluklara hidrolik kumanda düğmeleri filan gibi [emoji2] ön tarafa hidrolik kollar ve pto meselesi çetrefilli kollar yine bı nebze ama pto için hidrolik motor gerekecektir yani olmaz değil ama çok masarafli olacaktır çünkü öne donuyu aktarmanın başka yolu yok yada safttan donu alınabilir ama buda size sadece tekerden hareketli bir pto kazandırır bu arada makine mühendisiyim dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım umarım faydalı olmuştur</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dewrimdewrim, post: 1297535, member: 80470"] Hocam turbo isi biraz hesap kitap hava ve yakıt karisiminin iyi ayarlanması lazim yakıt oranını traktörde yakıt pompası yapar yakıta görevde hava emilir pistonlara siz turbo basincini artirdiginiza Pistona daha fazla hava girişi saglayacaksiniz ve bu havaya karşılık yakıt ihtiyacı için pompa ayarlanmalı sonrasında yüksek sıkıştırma oranı piston başına düşen yükü artıracak o yüzden piston ve biyelin ve hatta gerek varsa krank ve krank yataklarının güncellenmesi gerekebilir yani biraz kapsamlı bir iş olacak astarı yüzünü geçebilir. Arka kollara gelince yardımcı pistonun faydası olacaktır ama hidrolik pompasının debisininnve basıncının bu durumu karşılayacak şekilde yeniden revize edilmesi gerekecektir bence masraf edecekseniz e lif yani elektronik bir hidrolik kontrol ünitesi kolaylık olacaktır camurluklara hidrolik kumanda düğmeleri filan gibi [emoji2] ön tarafa hidrolik kollar ve pto meselesi çetrefilli kollar yine bı nebze ama pto için hidrolik motor gerekecektir yani olmaz değil ama çok masarafli olacaktır çünkü öne donuyu aktarmanın başka yolu yok yada safttan donu alınabilir ama buda size sadece tekerden hareketli bir pto kazandırır bu arada makine mühendisiyim dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım umarım faydalı olmuştur [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör Rektefesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt