PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörde güç artışı nedir? Cevabı burada
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1448749" data-attributes="member: 76199"><p>MF 3105 te bulunan Deuthz motor , sıkıştırma oranı 19:1 dir.</p><p>Deneysel olarak dizel traktör motorlarında 16:1 ile 19:1 aralığındaki sıkıştırma oranında is, kurum, partikül miktarının az olduğu görülmüştür.</p><p>CRDİ motorlarda 21:1 gibi sıkıştırma oranı kullanan Kioti RX7320 CRDi modelde pek fazla duman olayı görmedik.</p><p>Motor haritası olarak ,</p><p>1200-1400 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç tepesi bulunur.</p><p>Motora stabil çalışmalı şekilde dizayn verilmiş.</p><p>Tork rezervleri , %20 gibi tercih edilmiş,</p><p>Motor sıkışmalarda 1300 rpm devirlere siniyor.</p><p>Düz yolda iyi ama rampacılık konusunda zayıf sayılır.</p><p>Stabil çalışmalı motorlar duman atmaya meyilli değillerdir ama motor güçleri düşük kalırsa Steyr 768 gibi sıkışmalarda duman olayı görülür.</p><p>Mazot pompası ayarı gücü arttırırken , motorun sıkıştırma oranını da değiştiriyor.</p><p>20:1 üzerinde sıkıştırma oranına sahip olan motor haliyle sıkışmalarda duman, is, kurum oluşturur.</p><p>Çalışma karakteristiğinden kaynaklı duman görülme sorunları da olabiliyor.</p><p>Motor güçlendirmesinin sürüşü etkileyecek tarzda olmasından yana değiliz.</p><p>1900 rpm de tork, güç çizgisi kesişim devir bulunan bir motorun torkunun yükseltilip 1500 rpm devirde kullanılmaya çalışılması anlamsız geliyor.</p><p>Motor gücünün azlığı sorun olabildiği gibi çokluğu da sorun olabilir.</p><p>Traktörün patinaj ortalamalarını değiştirir.</p><p>Balye bağlarken , sabit güç aralığında çalışma yapmamız gerekirken sabit tork aralığı devirlerini kullanmak istemeyiz.</p><p>Motor gücünün çokluğunun sorun olmadığı durumlarda var.</p><p>Motor rektefelik çalışacak tarzda dizayn verilirse </p><p>JD 8400 R , 1500 rpm de , 5,5 km/h sürüm hızında daha az yakıt tüketimi yapabiliyor.</p><p>Traktörün tipi, kullanım amacına göre tercih gerekir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1448749, member: 76199"] MF 3105 te bulunan Deuthz motor , sıkıştırma oranı 19:1 dir. Deneysel olarak dizel traktör motorlarında 16:1 ile 19:1 aralığındaki sıkıştırma oranında is, kurum, partikül miktarının az olduğu görülmüştür. CRDİ motorlarda 21:1 gibi sıkıştırma oranı kullanan Kioti RX7320 CRDi modelde pek fazla duman olayı görmedik. Motor haritası olarak , 1200-1400 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç tepesi bulunur. Motora stabil çalışmalı şekilde dizayn verilmiş. Tork rezervleri , %20 gibi tercih edilmiş, Motor sıkışmalarda 1300 rpm devirlere siniyor. Düz yolda iyi ama rampacılık konusunda zayıf sayılır. Stabil çalışmalı motorlar duman atmaya meyilli değillerdir ama motor güçleri düşük kalırsa Steyr 768 gibi sıkışmalarda duman olayı görülür. Mazot pompası ayarı gücü arttırırken , motorun sıkıştırma oranını da değiştiriyor. 20:1 üzerinde sıkıştırma oranına sahip olan motor haliyle sıkışmalarda duman, is, kurum oluşturur. Çalışma karakteristiğinden kaynaklı duman görülme sorunları da olabiliyor. Motor güçlendirmesinin sürüşü etkileyecek tarzda olmasından yana değiliz. 1900 rpm de tork, güç çizgisi kesişim devir bulunan bir motorun torkunun yükseltilip 1500 rpm devirde kullanılmaya çalışılması anlamsız geliyor. Motor gücünün azlığı sorun olabildiği gibi çokluğu da sorun olabilir. Traktörün patinaj ortalamalarını değiştirir. Balye bağlarken , sabit güç aralığında çalışma yapmamız gerekirken sabit tork aralığı devirlerini kullanmak istemeyiz. Motor gücünün çokluğunun sorun olmadığı durumlarda var. Motor rektefelik çalışacak tarzda dizayn verilirse JD 8400 R , 1500 rpm de , 5,5 km/h sürüm hızında daha az yakıt tüketimi yapabiliyor. Traktörün tipi, kullanım amacına göre tercih gerekir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörde güç artışı nedir? Cevabı burada
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt