PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Трактори Landini Серия 5 T4i | Оптиком ООД
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1244746" data-attributes="member: 76199"><p>Landini 5 120 modelde 83 kw, 460 n.m. %30 tork yedeği, motor var, CRD, dış EGR ve DOC bulnuyor, şanzıman 12*12 mekanik,24*24 hi-lo, 24*24 trip tronic, bir kademede 8 vites powershift ile geçiyor, motor ağırlığı 4300 kg, dingil mesafesi kısa eleştirileri olsa da ekipmanın ağırlığına göre ön ağırlıklar değişken kiloda kullanmamız gerekir, tutunmayı dengelemek bizim elimizdedir.</p><p> Kara toprak yapısında patlatma çekmek için 460 n.m. tork genelde yeterlidir, 7 bacak çizelle rahat çalışılır.Toprak sertlik katsayısını bilmiyoruz, ağır zeminlerde pulluk başına 800 kg gibi çeki demiri kuvveti ister. 5 14 pulluğa 4,5 ton motorla 4 ton çeki kuvvetiyle çekmek var, 5,5 ton motorda 5 ton çeki kuvvetiyle çekmek var, arazi her şeyi değiştirir.Motorların yük altındaki yakıtlar değişken olduğu için motoru boş gezdirmemek gerekir.</p><p> TD110 110 hp, 430 n.m. gevşek zeminde uçarak gider, MF 3105 108 hp, 420 n.m. , Erkunt 110 , 110 hp, 450 n.m.</p><p> 6 sınıfında çeki demiri kuvveti daha yüksek ve Sarsıntısız çalışma imkanı verecektir, çalışma konforu artacaktır.Motor daha stabil çalışacağından işçilik bir tık daha iyileşeceği aşikardır.</p><p> +10 hp, +30 n.m. tork bize zamandan kazanma demektir, yakıtlar aşağı yukarı aynı olacaktır.Yüksek sınıf atlarsak power mix ler azalıyor, durum değişir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1244746, member: 76199"] Landini 5 120 modelde 83 kw, 460 n.m. %30 tork yedeği, motor var, CRD, dış EGR ve DOC bulnuyor, şanzıman 12*12 mekanik,24*24 hi-lo, 24*24 trip tronic, bir kademede 8 vites powershift ile geçiyor, motor ağırlığı 4300 kg, dingil mesafesi kısa eleştirileri olsa da ekipmanın ağırlığına göre ön ağırlıklar değişken kiloda kullanmamız gerekir, tutunmayı dengelemek bizim elimizdedir. Kara toprak yapısında patlatma çekmek için 460 n.m. tork genelde yeterlidir, 7 bacak çizelle rahat çalışılır.Toprak sertlik katsayısını bilmiyoruz, ağır zeminlerde pulluk başına 800 kg gibi çeki demiri kuvveti ister. 5 14 pulluğa 4,5 ton motorla 4 ton çeki kuvvetiyle çekmek var, 5,5 ton motorda 5 ton çeki kuvvetiyle çekmek var, arazi her şeyi değiştirir.Motorların yük altındaki yakıtlar değişken olduğu için motoru boş gezdirmemek gerekir. TD110 110 hp, 430 n.m. gevşek zeminde uçarak gider, MF 3105 108 hp, 420 n.m. , Erkunt 110 , 110 hp, 450 n.m. 6 sınıfında çeki demiri kuvveti daha yüksek ve Sarsıntısız çalışma imkanı verecektir, çalışma konforu artacaktır.Motor daha stabil çalışacağından işçilik bir tık daha iyileşeceği aşikardır. +10 hp, +30 n.m. tork bize zamandan kazanma demektir, yakıtlar aşağı yukarı aynı olacaktır.Yüksek sınıf atlarsak power mix ler azalıyor, durum değişir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Трактори Landini Серия 5 T4i | Оптиком ООД
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt