PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Kaan59" data-source="post: 1447837" data-attributes="member: 90934"><p>Massey ferguson firmasını sadece uzel üzerinden değerlendirmek yanlış olur.Türkiye pazarında cnh grubunun lider olmasının nedeni fiyatı, uzel batınca ithal gelen teknolojik fergusonlar pahalı olduğundan kullanıcılar ekonomik nedenlerle farklı markalara yöneldiler.Avrupa da 70 li yılların başında piyasaya sürülen 200 serisini lisans altında 2000li yıllara kadar burada üretildi. Daha sonra gold ve d ve phantom serileri piyasaya sürüldü. s serisi diğer selefi modellerden aşağı kalır bir yanı olmamakla beraber mf firmasında her türlü kullanıma göre o yıllarda modeller mevcut. Türkiye pazarında yıllarca 285s, 398,286gold, 3 bin serisi modeller her türlü ağır işlerde kullanıldı. Hala da kullanılmaya devam etmekte. Gold serilerinden itibaren liftomatic mevcut. Hidrolik kaldırma kapasiteleri daha iyi. Zaten yıllardan beri 75 hp sınıfında yarı otomatik şanzıman ve kabin süspansiyonu gibi özellikleri standart koyan bir firmayı fiat markasından geri tutmak fanatiklik ten başka bir yana gitmez.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaan59, post: 1447837, member: 90934"] Massey ferguson firmasını sadece uzel üzerinden değerlendirmek yanlış olur.Türkiye pazarında cnh grubunun lider olmasının nedeni fiyatı, uzel batınca ithal gelen teknolojik fergusonlar pahalı olduğundan kullanıcılar ekonomik nedenlerle farklı markalara yöneldiler.Avrupa da 70 li yılların başında piyasaya sürülen 200 serisini lisans altında 2000li yıllara kadar burada üretildi. Daha sonra gold ve d ve phantom serileri piyasaya sürüldü. s serisi diğer selefi modellerden aşağı kalır bir yanı olmamakla beraber mf firmasında her türlü kullanıma göre o yıllarda modeller mevcut. Türkiye pazarında yıllarca 285s, 398,286gold, 3 bin serisi modeller her türlü ağır işlerde kullanıldı. Hala da kullanılmaya devam etmekte. Gold serilerinden itibaren liftomatic mevcut. Hidrolik kaldırma kapasiteleri daha iyi. Zaten yıllardan beri 75 hp sınıfında yarı otomatik şanzıman ve kabin süspansiyonu gibi özellikleri standart koyan bir firmayı fiat markasından geri tutmak fanatiklik ten başka bir yana gitmez. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt