PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1352192" data-attributes="member: 76199"><p>VW Amarok'ta fazla devir çevirmeyen 3500 rpm gibi bir motor bulunuyor , vitesler çift kavrama yarı otomatik özellik taşıyor.</p><p>Motor gücü yönetimi tercihleridir.Çeken araçta tork önemlidir, </p><p>7310 R traktörde , transmisyon kademesiz , stabil çalışabilen , fazla devir değiştirmeyen motora ihtiyaç olur.</p><p>Sabit güç aralığı ve tork aralığı aynı devirler üzerine seçilmiş , 1350-1750 rpm ,</p><p>Uzun devir çalışmalı motor kullanılsa vites geçişleri için devir ayar sensörü gerekir.</p><p>Motor çalışma devir aralığının uzun olması otomatik transmisyon için uygun olmuyor.</p><p>Motor grafiklerinde motor tam güçte iken genelde tork biraz azalmış olur.</p><p>Çeki gücünü etkileyen özellikler traktör ağırlığı ve motor ve şanzıman çalışma esnekliğidir.</p><p>Kamyon motorları da çok uzun devir çalışmalı motor tercih edilmez.</p><p>Yüksek devir çeviren motor daha fazla tork ve güç elde etmez.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1352192, member: 76199"] VW Amarok'ta fazla devir çevirmeyen 3500 rpm gibi bir motor bulunuyor , vitesler çift kavrama yarı otomatik özellik taşıyor. Motor gücü yönetimi tercihleridir.Çeken araçta tork önemlidir, 7310 R traktörde , transmisyon kademesiz , stabil çalışabilen , fazla devir değiştirmeyen motora ihtiyaç olur. Sabit güç aralığı ve tork aralığı aynı devirler üzerine seçilmiş , 1350-1750 rpm , Uzun devir çalışmalı motor kullanılsa vites geçişleri için devir ayar sensörü gerekir. Motor çalışma devir aralığının uzun olması otomatik transmisyon için uygun olmuyor. Motor grafiklerinde motor tam güçte iken genelde tork biraz azalmış olur. Çeki gücünü etkileyen özellikler traktör ağırlığı ve motor ve şanzıman çalışma esnekliğidir. Kamyon motorları da çok uzun devir çalışmalı motor tercih edilmez. Yüksek devir çeviren motor daha fazla tork ve güç elde etmez. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt