PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1355417" data-attributes="member: 76199"><p>Yolda yük taşırken rölanti gazla max tork arası devirleri kullanamazsınız, mevcut motor gücünün yarısından daha az kısmını alabilirsiniz.</p><p>Yükteyken krank mili kesebilir, yağlama ve soğutma yetersiz kalır, turbo aşırı yükleme de kalır.</p><p>Yakıt diyagramlarında göstermiştik, motor max tork noktasının biraz üzerinde en az yaktığı bölge olabilir veya motor anma gücünde en az yakıt bölgesi veya max tork noktası ile max güç noktası aralığında en az yakıt bölgesi bulunabiliyor.</p><p> MF 8S seride 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 1850 rpm motor anma gücü , yüklü halde 1500-1850 rpm aralığını kullanarak daha kısa aralıklı Dyna^7 şanzıman kullanıyor.</p><p> MF 7724 S , 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 1950 rpm motor anma gücü , yüklü halde 1500 - 1950 rpm aralığını kullanarak vites devir aralıkları biraz daha uzun Dyna^6 şanzımanla motor gücü yönetimi yapılıyor.</p><p> 1 den 6 ya kadar vites değiştirme süresi ile 1 den 7 ye kadar vites değiştirme süresi arasında çok fark olmaz, motorun zamanlama kayıpları 100 rpm kadar azaltılmıştır.</p><p>Kullanım konforunu arttırır,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1355417, member: 76199"] Yolda yük taşırken rölanti gazla max tork arası devirleri kullanamazsınız, mevcut motor gücünün yarısından daha az kısmını alabilirsiniz. Yükteyken krank mili kesebilir, yağlama ve soğutma yetersiz kalır, turbo aşırı yükleme de kalır. Yakıt diyagramlarında göstermiştik, motor max tork noktasının biraz üzerinde en az yaktığı bölge olabilir veya motor anma gücünde en az yakıt bölgesi veya max tork noktası ile max güç noktası aralığında en az yakıt bölgesi bulunabiliyor. MF 8S seride 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 1850 rpm motor anma gücü , yüklü halde 1500-1850 rpm aralığını kullanarak daha kısa aralıklı Dyna^7 şanzıman kullanıyor. MF 7724 S , 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 1950 rpm motor anma gücü , yüklü halde 1500 - 1950 rpm aralığını kullanarak vites devir aralıkları biraz daha uzun Dyna^6 şanzımanla motor gücü yönetimi yapılıyor. 1 den 6 ya kadar vites değiştirme süresi ile 1 den 7 ye kadar vites değiştirme süresi arasında çok fark olmaz, motorun zamanlama kayıpları 100 rpm kadar azaltılmıştır. Kullanım konforunu arttırır, [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt