PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1447051" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://assets.cnhindustrial.com/nhag/lar/es/Documents/NHAG_TTF_TRACTOR_IO.pdf[/URL]</p><p>3 silindir motorların tork rezervleri %27 , </p><p>[URL unfurl="true"]https://grumaq.com.ar/uploads/products/documents/FPT_Pivot_Engines_S8000_Mec_Gdrive.pdf[/URL]</p><p>4 silindir modellerde motor haritası değişikliği yapılıyor.</p><p>1400 rpm max tork tepesi olan motorun 1500 rpm de en az yakıt noktası olabilir.</p><p>2300 rpm max güç devri olduğunda zor alanlarda 2300 rpm devirle yürünebilir.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.gucbirjenerator.com/dokuman/datasheet/fpt/engine/33-80313AM1P.pdf[/URL]</p><p>Jeneratör motorlarında , 1500 rpm ve 1800 rpm motor devri tercihi olabiliyor.</p><p>1500 rpm de spesifik yakıt tüketimi ; 209 gr.kw/h ,</p><p>1800 rpm de spesifik yakıt tüketimi %80-100 motor yüklerinde daha az ve 214 gr.kw/h , (atmosferik 2.9 lt motor)</p><p>[URL unfurl="true"]https://agriculture.newholland.com/apac/en-nz/equipment/products/tractors-telehandlers/t4s/details/engine[/URL]</p><p>CRDi olan T4S serisi motorda , %48 gibi tork rezervi bulunuyor.</p><p>1200-1400 rpm sabit tork aralığı , 1600-2300 rpm sabit güç aralığı verebiliyor.</p><p>JX75e traktörde ,</p><p>1400 rpm max tork tepesi dense de 1300-1500 rpm arası sabit tork aralığı hissedilir.</p><p>1600 rpm devir kullanmak genelde daha iyi sonuç verebilir.</p><p>Zorlayıcı işlerde 2300 rpm devir kullanılır.</p><p>%90 motor yükünü seven bir yapısı bulunduğundan çektiği kadar gazlayarak sürüşte aşırı yakıt arttırmaz.</p><p>Bu yüzden genelde ağır işlerde yaktığının hakkını veriyor, denir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1447051, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://assets.cnhindustrial.com/nhag/lar/es/Documents/NHAG_TTF_TRACTOR_IO.pdf[/URL] 3 silindir motorların tork rezervleri %27 , [URL unfurl="true"]https://grumaq.com.ar/uploads/products/documents/FPT_Pivot_Engines_S8000_Mec_Gdrive.pdf[/URL] 4 silindir modellerde motor haritası değişikliği yapılıyor. 1400 rpm max tork tepesi olan motorun 1500 rpm de en az yakıt noktası olabilir. 2300 rpm max güç devri olduğunda zor alanlarda 2300 rpm devirle yürünebilir. [URL unfurl="true"]https://www.gucbirjenerator.com/dokuman/datasheet/fpt/engine/33-80313AM1P.pdf[/URL] Jeneratör motorlarında , 1500 rpm ve 1800 rpm motor devri tercihi olabiliyor. 1500 rpm de spesifik yakıt tüketimi ; 209 gr.kw/h , 1800 rpm de spesifik yakıt tüketimi %80-100 motor yüklerinde daha az ve 214 gr.kw/h , (atmosferik 2.9 lt motor) [URL unfurl="true"]https://agriculture.newholland.com/apac/en-nz/equipment/products/tractors-telehandlers/t4s/details/engine[/URL] CRDi olan T4S serisi motorda , %48 gibi tork rezervi bulunuyor. 1200-1400 rpm sabit tork aralığı , 1600-2300 rpm sabit güç aralığı verebiliyor. JX75e traktörde , 1400 rpm max tork tepesi dense de 1300-1500 rpm arası sabit tork aralığı hissedilir. 1600 rpm devir kullanmak genelde daha iyi sonuç verebilir. Zorlayıcı işlerde 2300 rpm devir kullanılır. %90 motor yükünü seven bir yapısı bulunduğundan çektiği kadar gazlayarak sürüşte aşırı yakıt arttırmaz. Bu yüzden genelde ağır işlerde yaktığının hakkını veriyor, denir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt