PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1447099" data-attributes="member: 76199"><p>Bu konuda hem fikiriz ama </p><p>Katalog verilerinde kuyruk mili güçleri bazen gösterilmiyor, ne yapalım.</p><p></p><p>Yeni traktörün rodaj süresinde biraz devirli kullanılması gerektiği açıktır ve öyle de yapılması gerekir.</p><p>Yakıt tüketimi aksine özellikle ilk 500 saatte öyle düşük seyretmez, tecrübe ile sabittir.</p><p>Eski nesil motorlarda da spesifik yakıt tüketimleri iyi olan modeller var.</p><p>Euro 2 motorlara mekanik ayarlar verildiğinde tarla vitesleri 2 vites fark edebiliyordu.</p><p>ECU 'lu modellerin çoğunda bir vites tarla vitesi değişebiliyor.</p><p>Aynı tork daha yüksek hp li motor , daha yüksek hızda nakliye yapabileceğinden HP ye biraz takıntımız var.</p><p>NH T5 115 ve Kubota 9540 Hi Lo , 4 11" pullukla ağır tava girdiğinde NH sürülmemiş daha az alan bırakabiliyor.</p><p></p><p></p><p>4 14" pulluk iş genişliği 140 cm dersek kumsalda 300 n.m. 75-80 hp traktörle kullanılabildiği gibi kara toprak balçıkımsı tarlada 600-700 n.m. tork , 120 -130 kw traktörle de kullanılabilir.</p><p>Toprak ve iklim şartları değişkenliği bizde yüksek olduğundan böyle ihtiyaç olabiliyor.</p><p>Ağır zemin pulluk sürüşlerde TD110 yerine TM190 modeli de bir çözüm olabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1447099, member: 76199"] Bu konuda hem fikiriz ama Katalog verilerinde kuyruk mili güçleri bazen gösterilmiyor, ne yapalım. Yeni traktörün rodaj süresinde biraz devirli kullanılması gerektiği açıktır ve öyle de yapılması gerekir. Yakıt tüketimi aksine özellikle ilk 500 saatte öyle düşük seyretmez, tecrübe ile sabittir. Eski nesil motorlarda da spesifik yakıt tüketimleri iyi olan modeller var. Euro 2 motorlara mekanik ayarlar verildiğinde tarla vitesleri 2 vites fark edebiliyordu. ECU 'lu modellerin çoğunda bir vites tarla vitesi değişebiliyor. Aynı tork daha yüksek hp li motor , daha yüksek hızda nakliye yapabileceğinden HP ye biraz takıntımız var. NH T5 115 ve Kubota 9540 Hi Lo , 4 11" pullukla ağır tava girdiğinde NH sürülmemiş daha az alan bırakabiliyor. 4 14" pulluk iş genişliği 140 cm dersek kumsalda 300 n.m. 75-80 hp traktörle kullanılabildiği gibi kara toprak balçıkımsı tarlada 600-700 n.m. tork , 120 -130 kw traktörle de kullanılabilir. Toprak ve iklim şartları değişkenliği bizde yüksek olduğundan böyle ihtiyaç olabiliyor. Ağır zemin pulluk sürüşlerde TD110 yerine TM190 modeli de bir çözüm olabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt