Arkadaşlar 2004 model tt50 1600 saatte.TT50'ler iyi midir,çok patinaj yapıyor diyorlar gerçekten öyle mi,alıp almama konusunda fikirleriniz alabilir miyim?
Peki fiat 480 ve 480 s8 nasıl?Hangisi daha iyi TT50 mi fiat 480'ler mi?55 al bi tık daha az patiye düşer. 480 den ağır ama çiğde 480in çıktığı yerden çıkamıyor. Şanzıman seri motor da öyle
TeşekkürlerTavsiyem 56 veya 66 serisi .tt serisi 55 60 65 iyidir 50lik ağırlıkları eksiktir ve küçük lastikli. 54c yakıt olarak biraz fazladır. 480 s8 540 kadar canlı değildir. 480 tek vites bulaşma derim. bizde 480 var keşke kuyruk mili debriyajı çift kollu şanzımanlar gibi ayrı olsa birde düz 1le 2 arası bir vites olsa derim hep ki çift kolda mevcut.
56 ve tt serisinin 1.ve 2. Vitesleri senkronize artı hidrolikleri çok iyi. Bunlardan aşağısına bulaşma yoksa hidroliklere çok küfür edersin. Ama en önemlisi temiz olsun çünkü geçen birisi 480e krank kestirdi sanayide 12 bin hesap çıkardılar. Bu serilerin hepsi aynı altyapıya sahip ve 480le 60 56ya neredeyse aynı masrafı yapmak insanın gücüne gidiyor.
Peki hocam fiat 55-56 , 640 hangisi daha iyi?Tavsiyem 56 veya 66 serisi .tt serisi 55 60 65 iyidir 50lik ağırlıkları eksiktir ve küçük lastikli. 54c yakıt olarak biraz fazladır. 480 s8 540 kadar canlı değildir. 480 tek vites bulaşma derim. bizde 480 var keşke kuyruk mili debriyajı çift kollu şanzımanlar gibi ayrı olsa birde düz 1le 2 arası bir vites olsa derim hep ki çift kolda mevcut.
56 ve tt serisinin 1.ve 2. Vitesleri senkronize artı hidrolikleri çok iyi. Bunlardan aşağısına bulaşma yoksa hidroliklere çok küfür edersin. Ama en önemlisi temiz olsun çünkü geçen birisi 480e krank kestirdi sanayide 12 bin hesap çıkardılar. Bu serilerin hepsi aynı altyapıya sahip ve 480le 60 56ya neredeyse aynı masrafı yapmak insanın gücüne gidiyor.
Bir kaç gün önce, Mavi gövde 640, kırangı kesti, kepler yerinden çıkmış, piston kapağa vurmuş, krank yatağı da bozulmuş. çıkma 640 motoru Konya'dan tedarik ettik, beygir gücü biraz yükseltsek dedik ama yağ delikleri uyumsuzluğu var.Bizim hesap sizinkinden kabarık çıkacak.Tavsiyem 56 veya 66 serisi .tt serisi 55 60 65 iyidir 50lik ağırlıkları eksiktir ve küçük lastikli. 54c yakıt olarak biraz fazladır. 480 s8 540 kadar canlı değildir. 480 tek vites bulaşma derim. bizde 480 var keşke kuyruk mili debriyajı çift kollu şanzımanlar gibi ayrı olsa birde düz 1le 2 arası bir vites olsa derim hep ki çift kolda mevcut.
56 ve tt serisinin 1.ve 2. Vitesleri senkronize artı hidrolikleri çok iyi. Bunlardan aşağısına bulaşma yoksa hidroliklere çok küfür edersin. Ama en önemlisi temiz olsun çünkü geçen birisi 480e krank kestirdi sanayide 12 bin hesap çıkardılar. Bu serilerin hepsi aynı altyapıya sahip ve 480le 60 56ya neredeyse aynı masrafı yapmak insanın gücüne gidiyor.
TeşekkürlerBenim akrabada var tt 50 pire gibi damlama seriyor pancar arası sürüyor
Benzer Konular | |||
---|---|---|---|
R | TT50 | 2 | 391 |
R | TT50 Bu Neyin Kablosu | 6 | 481 |
F | TT50 Gölgeligi | 0 | 414 |
K | Tt50 silaj yapamiyor | 6 | 931 |
Tt50 65 HP olur mu | 0 | 679 | |
Turbo Intercooler’lı TT50 mi Yoksa Turbo ve Intercooler Olmayan TT55 mi? | 5 | 3K | |
T | New Holland tt50 10 deviri geçmiyor | 2 | 1K |
YouTube'da "Mavi boncuk tt50 | Otlara tırmık çektik" videosunu izleyin | 0 | 563 | |
F | New Holland TT50 sorunları | 3 | 2K |
K | Mf 240 ile new holland tt50 yi kıyaslayan varmı? | 32 | 5K |
Kararsızım yardım 55 erkunt tt50 td75s | 5 | 780 | |
M | Tt50 tt55 | 0 | 562 |
M | Tt50 tt55 | 0 | 900 |
M | Tt50 tt55 | 0 | 428 |
5 | New holland TT50 Turbo intercooler hakkında görüşleriniz nelerdir ? | 2 | 11K |