TT50 hakkında düşünceleriniz

Tavsiyem 56 veya 66 serisi .tt serisi 55 60 65 iyidir 50lik ağırlıkları eksiktir ve küçük lastikli. 54c yakıt olarak biraz fazladır. 480 s8 540 kadar canlı değildir. 480 tek vites bulaşma derim. bizde 480 var keşke kuyruk mili debriyajı çift kollu şanzımanlar gibi ayrı olsa birde düz 1le 2 arası bir vites olsa derim hep ki çift kolda mevcut.
56 ve tt serisinin 1.ve 2. Vitesleri senkronize artı hidrolikleri çok iyi. Bunlardan aşağısına bulaşma yoksa hidroliklere çok küfür edersin. Ama en önemlisi temiz olsun çünkü geçen birisi 480e krank kestirdi sanayide 12 bin hesap çıkardılar. Bu serilerin hepsi aynı altyapıya sahip ve 480le 60 56ya neredeyse aynı masrafı yapmak insanın gücüne gidiyor.
 
Tavsiyem 56 veya 66 serisi .tt serisi 55 60 65 iyidir 50lik ağırlıkları eksiktir ve küçük lastikli. 54c yakıt olarak biraz fazladır. 480 s8 540 kadar canlı değildir. 480 tek vites bulaşma derim. bizde 480 var keşke kuyruk mili debriyajı çift kollu şanzımanlar gibi ayrı olsa birde düz 1le 2 arası bir vites olsa derim hep ki çift kolda mevcut.
56 ve tt serisinin 1.ve 2. Vitesleri senkronize artı hidrolikleri çok iyi. Bunlardan aşağısına bulaşma yoksa hidroliklere çok küfür edersin. Ama en önemlisi temiz olsun çünkü geçen birisi 480e krank kestirdi sanayide 12 bin hesap çıkardılar. Bu serilerin hepsi aynı altyapıya sahip ve 480le 60 56ya neredeyse aynı masrafı yapmak insanın gücüne gidiyor.
Teşekkürler
 
Tavsiyem 56 veya 66 serisi .tt serisi 55 60 65 iyidir 50lik ağırlıkları eksiktir ve küçük lastikli. 54c yakıt olarak biraz fazladır. 480 s8 540 kadar canlı değildir. 480 tek vites bulaşma derim. bizde 480 var keşke kuyruk mili debriyajı çift kollu şanzımanlar gibi ayrı olsa birde düz 1le 2 arası bir vites olsa derim hep ki çift kolda mevcut.
56 ve tt serisinin 1.ve 2. Vitesleri senkronize artı hidrolikleri çok iyi. Bunlardan aşağısına bulaşma yoksa hidroliklere çok küfür edersin. Ama en önemlisi temiz olsun çünkü geçen birisi 480e krank kestirdi sanayide 12 bin hesap çıkardılar. Bu serilerin hepsi aynı altyapıya sahip ve 480le 60 56ya neredeyse aynı masrafı yapmak insanın gücüne gidiyor.
Peki hocam fiat 55-56 , 640 hangisi daha iyi?
 
Tavsiyem 56 veya 66 serisi .tt serisi 55 60 65 iyidir 50lik ağırlıkları eksiktir ve küçük lastikli. 54c yakıt olarak biraz fazladır. 480 s8 540 kadar canlı değildir. 480 tek vites bulaşma derim. bizde 480 var keşke kuyruk mili debriyajı çift kollu şanzımanlar gibi ayrı olsa birde düz 1le 2 arası bir vites olsa derim hep ki çift kolda mevcut.
56 ve tt serisinin 1.ve 2. Vitesleri senkronize artı hidrolikleri çok iyi. Bunlardan aşağısına bulaşma yoksa hidroliklere çok küfür edersin. Ama en önemlisi temiz olsun çünkü geçen birisi 480e krank kestirdi sanayide 12 bin hesap çıkardılar. Bu serilerin hepsi aynı altyapıya sahip ve 480le 60 56ya neredeyse aynı masrafı yapmak insanın gücüne gidiyor.
Bir kaç gün önce, Mavi gövde 640, kırangı kesti, kepler yerinden çıkmış, piston kapağa vurmuş, krank yatağı da bozulmuş. çıkma 640 motoru Konya'dan tedarik ettik, beygir gücü biraz yükseltsek dedik ama yağ delikleri uyumsuzluğu var.Bizim hesap sizinkinden kabarık çıkacak.
 

Benzer Konular