PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
TÜMOSAN DİKKAT!!! LÜTFEN OKUYUN...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1225628" data-attributes="member: 76199"><p>Bunun motora hiç bir faydası olmaz, aksine zararı olur, tahliyeden zamanla yağ buharı ve az miktarda duman gelir.Sahte bir EGR(egzoz gazı dönüşümü) yapılmış gibi duruyor.</p><p> EGR direk egzoz gazını düşük devirlerde %6-7 gibi yüksek devirlerde %12-13 gibi alarak motora giden hava içine soğutularak veriliyor, intercooler turbodan gelen basınçlı havayı soğutarak büzüştürüyor( hacmini azaltıyor. ) EGR nin ayrıca (hava veya su )soğutucusu bulunuyor veya sisteme göre turbo çıkışından, intercooler soğutma peteğine verilebiliyor.Bunun dışında su soğutmalı iç sistemlerde mevcuttur.İç EGR ler su soğutmalıdır, dış EGR ler hava soğutmalı petek kullanabiliyor.</p><p> EGR valfleri motor karakteristiğine göre çalışma devirleri mevcuttur, genelde max tork noktasına yakın değerlerde 300 devir altı açar, motor max devri noktalarında kapanır.</p><p> Usta doğrusunu yapmış, böyle olanlar tahliye hortumunu boşa çıkarması gerekir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1225628, member: 76199"] Bunun motora hiç bir faydası olmaz, aksine zararı olur, tahliyeden zamanla yağ buharı ve az miktarda duman gelir.Sahte bir EGR(egzoz gazı dönüşümü) yapılmış gibi duruyor. EGR direk egzoz gazını düşük devirlerde %6-7 gibi yüksek devirlerde %12-13 gibi alarak motora giden hava içine soğutularak veriliyor, intercooler turbodan gelen basınçlı havayı soğutarak büzüştürüyor( hacmini azaltıyor. ) EGR nin ayrıca (hava veya su )soğutucusu bulunuyor veya sisteme göre turbo çıkışından, intercooler soğutma peteğine verilebiliyor.Bunun dışında su soğutmalı iç sistemlerde mevcuttur.İç EGR ler su soğutmalıdır, dış EGR ler hava soğutmalı petek kullanabiliyor. EGR valfleri motor karakteristiğine göre çalışma devirleri mevcuttur, genelde max tork noktasına yakın değerlerde 300 devir altı açar, motor max devri noktalarında kapanır. Usta doğrusunu yapmış, böyle olanlar tahliye hortumunu boşa çıkarması gerekir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
TÜMOSAN DİKKAT!!! LÜTFEN OKUYUN...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt