PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Uzel
Teknik Bilgiler-Yorumlar
UZEL MÜŞTERİ HATTIYLA SATIŞ SONRASINDA DA ÇİFTÇİNİN YANINDA
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Çağrı" data-source="post: 13219" data-attributes="member: 110"><p>Müşterilerinin satış ve satış sonrası aşamalarda her zaman yanında olmayı ilke edinmiş olan UZEL, ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi vermek ve gelen talepleri yönetip, müşterilerine daha yakın olmak için Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçirdi.</p><p></p><p>UZEL, 0 212 444 89 35 no ' lu Müşteri İletişim Hattı’na gelen tüm talepleri değerlendirerek Türk çiftçisinin ihtiyaç duyduğu her türlü bilgilendirme, yönlendirme, şikayet ve dileklere cevap verecek.</p><p></p><p>Müşteri iletişim Hattı sayesinde Türk çiftçisine en yakın marka olan Uzel, satış, servis ve yedek parça ile ilgili talep ve önerileri kayıt altına alarak, uzman ekibiyle takip edecek ve en kısa sürede sonuçlandırarak müşteri memnuniyetini artıracak. Uzel Müşteri İletişim Hattı pazar hariç haftanın 6 günü 08:00 – 20:00 saatleri arasında hizmet verecek.</p><p></p><p>Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçiren UZEL, müşteri memnuniyetini artırmak ve çiftçiye yakın olmak için yeni projelerle yoluna devam edecek.</p><p></p><p>Ben hiç denemedim ama gereken arkadaşlar olur da ne sonuç aldığını yazarsa memnun olurum</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Çağrı, post: 13219, member: 110"] Müşterilerinin satış ve satış sonrası aşamalarda her zaman yanında olmayı ilke edinmiş olan UZEL, ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi vermek ve gelen talepleri yönetip, müşterilerine daha yakın olmak için Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçirdi. UZEL, 0 212 444 89 35 no ' lu Müşteri İletişim Hattı’na gelen tüm talepleri değerlendirerek Türk çiftçisinin ihtiyaç duyduğu her türlü bilgilendirme, yönlendirme, şikayet ve dileklere cevap verecek. Müşteri iletişim Hattı sayesinde Türk çiftçisine en yakın marka olan Uzel, satış, servis ve yedek parça ile ilgili talep ve önerileri kayıt altına alarak, uzman ekibiyle takip edecek ve en kısa sürede sonuçlandırarak müşteri memnuniyetini artıracak. Uzel Müşteri İletişim Hattı pazar hariç haftanın 6 günü 08:00 – 20:00 saatleri arasında hizmet verecek. Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçiren UZEL, müşteri memnuniyetini artırmak ve çiftçiye yakın olmak için yeni projelerle yoluna devam edecek. Ben hiç denemedim ama gereken arkadaşlar olur da ne sonuç aldığını yazarsa memnun olurum [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Uzel
Teknik Bilgiler-Yorumlar
UZEL MÜŞTERİ HATTIYLA SATIŞ SONRASINDA DA ÇİFTÇİNİN YANINDA
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt