Vespa Primavera Efsanesi Geri Döndü
06 Aralık 2013 10:26:00 |
İlki 1968 yılında piyasaya sürülen statü sembolü Vespa Primavera, yenilenen teknolojisi ile geri döndü. Geçtiğimiz günlerde tüm dünyadan basın mensuplarının geniş katılımıyla Barselonada lanse edilen yeni Vespa Primaveranın ilk sürüşü, Avrupanın en önemli kültürel noktalarından biri olan Catalan Capital Caddesinde yapıldı.
Bu yıl 946 ve Primavera olmak üzere 2 model lansmanı yapan Vespa, satış rakamlarını yükseltmeye devam ediyor.
Tüm dünyada bir tasarım ikonu olan VESPA, ilk kez 1968 yılında satışa sunulan Primavera modelini, bugünün ihtiyaçlarına uygun bir teknolojiyle geliştirerek yeniden meraklılarına sundu. Geçtiğimiz günlerde dünya lansmanı yapılan Vespa Primavera için Barselonanın en renkli sokak festivallerine sahne olan, kültür ve sanat dünyası için büyük öneme sahip Catalan Capital Caddesinde görkemli bir sürüş deneyimi yaşatıldı.
Tarihin yenilikçi ikonu Vespa Primavera, şimdi daha da gelişmiş
Vespa Primavera, gençliğin özgürlük sevdasını tüm dünyaya haykırmaya başladığı yıl olarak bilinen 1968de, değişime aç olan bu nesil için yeni bir soluk getirdi. Çevik, yenilikçi çizgileri, göz alıcı performansı, kolay ve keyifli sürüşüyle Vespa Primavera büyük beğeni topladı. Küçük, manevra yapabilir ve hızlı olan bu motosiklet, erkekler ve kızlar arasında eşit ölçüde popüler oldu. Primavera, Vespa tarihindeki en uzun soluklu ve en çok sevilen ürünlerinden biri olmasını, bu özelliklerine borçlu.
Yeni Vespa Primavera, tüm bu efsane yaratan zengin değerlerle birlikte geri döndü. Gençlere özgü, yenilikçi, teknolojide çığır açan, çevik ve dinamik Vespa Primavera, tüm dünyadan basının katılımıyla Barcelonada 30 kmlik özel bir rotada test edildi. 2 gün süren etkinliklerle lanse edilen Vespa Primaveranın, Montebianco beyazı, Marechiaro mavisi, Crete Senesi kahverengisi gibi farklı renk seçenekleri bulunuyor. Bunlara uygun 3 farklı sele rengiyle yeni Primavera, miras aldığı tüm tazeliği ve neşeyi koruyor.
Piaggio Stil Merkezi tarafından hazırlanan tamamen yeni tasarım, aynı zamanda ekolojik 50 2T, 50 4T, 125 3V ve 150 3V motorlarıyla güçlendirilen özel ve çevreci bir tasarım.
Vespa 946nın da lanse edilmesiyle birlikte Vespa altın yıllarından birini kutladı
946nın da piyasaya sürüldüğü yıl olan 2013te, ikinci model lansmanını yapan Vespa için bu yıl tarihindeki en parlak dönemlerinden biri oldu. 2013ün ilk dokuz ayında gerçekleştirilen global Vespa marka satışları 146.600 adeti aştı. Geçtiğimiz yılın Ocak-Eylül ayları arasındaki satış performansı ile karşılaştırıldığında ise% 21.3lük bir artış yakaladı.
2013 yılının ise, kapanışında tüm bu yıllar arasında rekor bir dönem olması hedefleniyor.
06 Aralık 2013 10:26:00 |

İlki 1968 yılında piyasaya sürülen statü sembolü Vespa Primavera, yenilenen teknolojisi ile geri döndü. Geçtiğimiz günlerde tüm dünyadan basın mensuplarının geniş katılımıyla Barselonada lanse edilen yeni Vespa Primaveranın ilk sürüşü, Avrupanın en önemli kültürel noktalarından biri olan Catalan Capital Caddesinde yapıldı.
Bu yıl 946 ve Primavera olmak üzere 2 model lansmanı yapan Vespa, satış rakamlarını yükseltmeye devam ediyor.
Tüm dünyada bir tasarım ikonu olan VESPA, ilk kez 1968 yılında satışa sunulan Primavera modelini, bugünün ihtiyaçlarına uygun bir teknolojiyle geliştirerek yeniden meraklılarına sundu. Geçtiğimiz günlerde dünya lansmanı yapılan Vespa Primavera için Barselonanın en renkli sokak festivallerine sahne olan, kültür ve sanat dünyası için büyük öneme sahip Catalan Capital Caddesinde görkemli bir sürüş deneyimi yaşatıldı.
Tarihin yenilikçi ikonu Vespa Primavera, şimdi daha da gelişmiş
Vespa Primavera, gençliğin özgürlük sevdasını tüm dünyaya haykırmaya başladığı yıl olarak bilinen 1968de, değişime aç olan bu nesil için yeni bir soluk getirdi. Çevik, yenilikçi çizgileri, göz alıcı performansı, kolay ve keyifli sürüşüyle Vespa Primavera büyük beğeni topladı. Küçük, manevra yapabilir ve hızlı olan bu motosiklet, erkekler ve kızlar arasında eşit ölçüde popüler oldu. Primavera, Vespa tarihindeki en uzun soluklu ve en çok sevilen ürünlerinden biri olmasını, bu özelliklerine borçlu.
Yeni Vespa Primavera, tüm bu efsane yaratan zengin değerlerle birlikte geri döndü. Gençlere özgü, yenilikçi, teknolojide çığır açan, çevik ve dinamik Vespa Primavera, tüm dünyadan basının katılımıyla Barcelonada 30 kmlik özel bir rotada test edildi. 2 gün süren etkinliklerle lanse edilen Vespa Primaveranın, Montebianco beyazı, Marechiaro mavisi, Crete Senesi kahverengisi gibi farklı renk seçenekleri bulunuyor. Bunlara uygun 3 farklı sele rengiyle yeni Primavera, miras aldığı tüm tazeliği ve neşeyi koruyor.
Piaggio Stil Merkezi tarafından hazırlanan tamamen yeni tasarım, aynı zamanda ekolojik 50 2T, 50 4T, 125 3V ve 150 3V motorlarıyla güçlendirilen özel ve çevreci bir tasarım.
Vespa 946nın da lanse edilmesiyle birlikte Vespa altın yıllarından birini kutladı
946nın da piyasaya sürüldüğü yıl olan 2013te, ikinci model lansmanını yapan Vespa için bu yıl tarihindeki en parlak dönemlerinden biri oldu. 2013ün ilk dokuz ayında gerçekleştirilen global Vespa marka satışları 146.600 adeti aştı. Geçtiğimiz yılın Ocak-Eylül ayları arasındaki satış performansı ile karşılaştırıldığında ise% 21.3lük bir artış yakaladı.
2013 yılının ise, kapanışında tüm bu yıllar arasında rekor bir dönem olması hedefleniyor.