PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Yağmur bizi zor durdurabildi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1162130" data-attributes="member: 76199"><p>Kademeli şanzımanda bu işi devir sabitleme düğmeleri yapıyor, kademesiz şanzımanda zaten devir sabitken hızlanıp yavaşlayabiliyorsunuz.</p><p> Perkins motorda 1400 ve 1800 devir noktasında düşük yakıt var.Fiatta 1900-2300 devir arası, eski motorların en az yakıt tüketim bölgesi boyu kısa veya nokta şeklindedir.Yeni motorlarda 600-800 devir uzun band var.</p><p> Perkins motoru örnek vereyim.</p><p> 1400 max tork, 2000 max güç, 1400-1800 devir arası düşük yakıt bölgesi,</p><p>Vites aralıkları 600 devir olacak ki 2000 devirde vites küçültüp 1400 max tork noktasında motor küsmeden kendini toplasın, 300 devir buçuk olacak ki 1800-1400 devir arası vites değiştirebilelim.</p><p> 8*2,12*4,16*8,24*12 şanzımanların vites geçişlerinin çoğu malesef uymuyor, kiminin vites hız boyu kısa, kiminin ayna mahruti oranları uyumsuz, kiminin de vites aralıkları uzun kalıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1162130, member: 76199"] Kademeli şanzımanda bu işi devir sabitleme düğmeleri yapıyor, kademesiz şanzımanda zaten devir sabitken hızlanıp yavaşlayabiliyorsunuz. Perkins motorda 1400 ve 1800 devir noktasında düşük yakıt var.Fiatta 1900-2300 devir arası, eski motorların en az yakıt tüketim bölgesi boyu kısa veya nokta şeklindedir.Yeni motorlarda 600-800 devir uzun band var. Perkins motoru örnek vereyim. 1400 max tork, 2000 max güç, 1400-1800 devir arası düşük yakıt bölgesi, Vites aralıkları 600 devir olacak ki 2000 devirde vites küçültüp 1400 max tork noktasında motor küsmeden kendini toplasın, 300 devir buçuk olacak ki 1800-1400 devir arası vites değiştirebilelim. 8*2,12*4,16*8,24*12 şanzımanların vites geçişlerinin çoğu malesef uymuyor, kiminin vites hız boyu kısa, kiminin ayna mahruti oranları uyumsuz, kiminin de vites aralıkları uzun kalıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Yağmur bizi zor durdurabildi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt