PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Yazılımla beygir gücü yükseltme
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1423395" data-attributes="member: 76199"><p>Grafikte sarı ve kırmızı çizginin kesişim noktası , 1500 rpm , tork ve güç eğrisi kesişim devri , optimum motor verimli çalışma devri.</p><p>Sabit tork aralığı , 1200-1600 rpm ,</p><p>Sabit güç aralığı , 1800-2200 rpm ,</p><p>En az yakıt bölgesi , 1200-1600 rpm ve 220 gr.kw/h spesifik özgül yakıt tüketimi görünüyor.</p><p>2012 yılında BF4M2012 (74 kw, 390 n.m.), BF4M2012C(93 kw, 498 n.m.) , BF4M2012C* (84 kw , 550 n.m.) , 4 lt lik 3 motor ailesi kullanılmış.</p><p>Motor etiketinden hangi motor ailesinden motor kullanıldığını anlayamadık.</p><p>BF4M2012C* seri motorda 1200-1800 rpm sabit tork aralığı bulunuyor ve aynı şekilde yakıt grafiği de 1200-1800 rpm aralığında uygun seviyededir.</p><p>Bu motor ailesi, haşpaylı saman balyesi bağlamak için çok tercih edilecek nitelikte durmuyor.</p><p>En az yakıt bölgesinin motorun sabit güç aralığı içinde olmasını tercih ederdik.</p><p>Güç = Tork*Devir/ 9550 gibi olduğundan ,</p><p>Fiat 80 66 S ile 2200 rpm motor devrinde çalışmayla Same 85 ile 1600 rpm devirde çalışmak arasında ,</p><p>motor gücü yönetiminin farkları , yük dengeleme devir konum farkları söz konusu olur.</p><p>Fiat çok gazlıyor diye eleştirilemez veya Same alt devirleri iyi kullanıyor diye övülemez.</p><p>Kuyruk mili kullanımlarında tork-güç eğrisi kesişim devrinin sabit güç aralığına yakın olmasını tercih ederiz.</p><p>Bu durumu normal küçük 20-25 kg lık balye yapan makineler için tercih ederiz.</p><p>Traktör, yem karma, gübre serpme, ilaçlama gibi işlerde uygun yakıt tüketimine sahip olabilir.</p><p>NH T5040 modelle yaptığı işe göre yakıt farkı oluşturabilir.</p><p>5 tonluk katı hayvan gübresi römorkunu T5040 modelle daha rahat kullanabiliriz.</p><p>60 diş tırmıkla rampa arazide farklar olabilir.</p><p></p><p></p><p></p><p>Farmall C serisi tarımsal şanzuman kullanıyor.</p><p>Yazılım yaptırmak ister, forumda soft, yumuşak yazılım önermiştik.</p><p>Yazılım sabit tork aralığını 1200-1800 rpm olacak şekilde iyileştiriyor.</p><p>Şanzımanda sorun yaşayanı daha duymadık ama motordaki sinmeleri giderecek gibi yazılım öneririz.</p><p>1600-1900 rpm aralığını aktif kullanan bir motor yapısı var.</p><p>Ağır toprak koşulunda motor devrini 1900-2000 rpm gibi devirlere sabitlemek iyi olur.</p><p>Pullukta ise 4 km/h hızın altına düşmeyecek şekilde tercih etmek iyi olur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1423395, member: 76199"] Grafikte sarı ve kırmızı çizginin kesişim noktası , 1500 rpm , tork ve güç eğrisi kesişim devri , optimum motor verimli çalışma devri. Sabit tork aralığı , 1200-1600 rpm , Sabit güç aralığı , 1800-2200 rpm , En az yakıt bölgesi , 1200-1600 rpm ve 220 gr.kw/h spesifik özgül yakıt tüketimi görünüyor. 2012 yılında BF4M2012 (74 kw, 390 n.m.), BF4M2012C(93 kw, 498 n.m.) , BF4M2012C* (84 kw , 550 n.m.) , 4 lt lik 3 motor ailesi kullanılmış. Motor etiketinden hangi motor ailesinden motor kullanıldığını anlayamadık. BF4M2012C* seri motorda 1200-1800 rpm sabit tork aralığı bulunuyor ve aynı şekilde yakıt grafiği de 1200-1800 rpm aralığında uygun seviyededir. Bu motor ailesi, haşpaylı saman balyesi bağlamak için çok tercih edilecek nitelikte durmuyor. En az yakıt bölgesinin motorun sabit güç aralığı içinde olmasını tercih ederdik. Güç = Tork*Devir/ 9550 gibi olduğundan , Fiat 80 66 S ile 2200 rpm motor devrinde çalışmayla Same 85 ile 1600 rpm devirde çalışmak arasında , motor gücü yönetiminin farkları , yük dengeleme devir konum farkları söz konusu olur. Fiat çok gazlıyor diye eleştirilemez veya Same alt devirleri iyi kullanıyor diye övülemez. Kuyruk mili kullanımlarında tork-güç eğrisi kesişim devrinin sabit güç aralığına yakın olmasını tercih ederiz. Bu durumu normal küçük 20-25 kg lık balye yapan makineler için tercih ederiz. Traktör, yem karma, gübre serpme, ilaçlama gibi işlerde uygun yakıt tüketimine sahip olabilir. NH T5040 modelle yaptığı işe göre yakıt farkı oluşturabilir. 5 tonluk katı hayvan gübresi römorkunu T5040 modelle daha rahat kullanabiliriz. 60 diş tırmıkla rampa arazide farklar olabilir. Farmall C serisi tarımsal şanzuman kullanıyor. Yazılım yaptırmak ister, forumda soft, yumuşak yazılım önermiştik. Yazılım sabit tork aralığını 1200-1800 rpm olacak şekilde iyileştiriyor. Şanzımanda sorun yaşayanı daha duymadık ama motordaki sinmeleri giderecek gibi yazılım öneririz. 1600-1900 rpm aralığını aktif kullanan bir motor yapısı var. Ağır toprak koşulunda motor devrini 1900-2000 rpm gibi devirlere sabitlemek iyi olur. Pullukta ise 4 km/h hızın altına düşmeyecek şekilde tercih etmek iyi olur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Yazılımla beygir gücü yükseltme
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt