PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
YENİ TRAKTÖR ALACAĞIM YARDIM
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1143351" data-attributes="member: 76199"><p><a href="http://www.trakkulup.net/showthread.php/75706-uyuma-neden-kandirildik-traktor-teknolojisinde/page2?highlight=uyuma" target="_blank">http://www.trakkulup.net/showthread.php/75706-uyuma-neden-kandirildik-traktor-teknolojisinde/page2?highlight=uyuma</a></p><p>Motor teknolojileri konusunda yeterli açıklama yaptım.EGR kolay arıza verecek bir sistem değildir.Yalnız common rail motor mazot seçer.Taksilerdeki durum traktör motoru için geçerli değildir.Taksilerde kirli mazot kullanıldığında EGR valfleri kurum bağlar ve çalışmaz olur, önlemenin yolu arada bir kurum sökücü kullanmaktır.EGR valfi dolarsa işin kolayına kaçılıyor, temizlemek yerine yenisi takılıyor.Kirli mazot ikaz ışığı olan motor kullandığımız için hangi markanın mazotunun en temiz olduğunu biliyoruz.</p><p> DPF dizel partikül filtresi, filtre büyüklüğüne göre belli süre sonra dolacaktır.Bu takılmazsa motor Euro4,Stage4,FinalTier4 emisyonlarını egzoz sağlayamaz.</p><p> CRD+EGR= İnterim Tier 4 (Geçici Euro 4 standartları)</p><p> CRD+SCR2 veya CRD+SCR1+DOC = İnterim Tier 4 gibi eklentilerle bu standartlar sağlanmaktadır.</p><p> 2018 Eylül ayına kadar Euro3,Stage3,Tier3 standartları geçerlidir.Üst serilerde farklı donatılarda motorlar mevcuttur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1143351, member: 76199"] [url]http://www.trakkulup.net/showthread.php/75706-uyuma-neden-kandirildik-traktor-teknolojisinde/page2?highlight=uyuma[/url] Motor teknolojileri konusunda yeterli açıklama yaptım.EGR kolay arıza verecek bir sistem değildir.Yalnız common rail motor mazot seçer.Taksilerdeki durum traktör motoru için geçerli değildir.Taksilerde kirli mazot kullanıldığında EGR valfleri kurum bağlar ve çalışmaz olur, önlemenin yolu arada bir kurum sökücü kullanmaktır.EGR valfi dolarsa işin kolayına kaçılıyor, temizlemek yerine yenisi takılıyor.Kirli mazot ikaz ışığı olan motor kullandığımız için hangi markanın mazotunun en temiz olduğunu biliyoruz. DPF dizel partikül filtresi, filtre büyüklüğüne göre belli süre sonra dolacaktır.Bu takılmazsa motor Euro4,Stage4,FinalTier4 emisyonlarını egzoz sağlayamaz. CRD+EGR= İnterim Tier 4 (Geçici Euro 4 standartları) CRD+SCR2 veya CRD+SCR1+DOC = İnterim Tier 4 gibi eklentilerle bu standartlar sağlanmaktadır. 2018 Eylül ayına kadar Euro3,Stage3,Tier3 standartları geçerlidir.Üst serilerde farklı donatılarda motorlar mevcuttur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
YENİ TRAKTÖR ALACAĞIM YARDIM
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt