Yenilenen Deutz 5G Serisi


Geçmişte yüksek fiyatlara sahip olup da Türkiye'ye getirilen modellerinde powershuttle bulundurmaması nedeniyle eleştiri yapılan 5G serisine powershuttle geldi. Ayrıca ön yükleyici işlerinde de pratiklik kazandıran, frene basınca otomatik debriyaj etkisi yapıp ayağınızı kaldırdığınızda traktörü otomatik kaldıran "Stop - Go" sistemi de eklendi. Bu özelliği GS versiyonlarında yani opsiyonel olarak satın alınan buçuklu versiyonlarında satın alabileceksiniz.

Shuttle üzerindeki siyah düğme vasıtasıyla da shuttle hassasiyetini 5 kademede ayarlayabiliyoruz. Bu mevcut özellikler yıllardan beri markanın 4 sınıfı traktörü olan "Agroplus" serilerinde bulunuyordu.


1611670390005.png


1611670409422.png
 
Son düzenleme:
Deutz fahr da 5g de kesinlikle yapilmasj gereken bir özellikti power shutle ama ayni zamanda yapilmasi gereken 1 2 şey daha var .
1. Dingil mesefase 2.55 cm e cikarilmali 15 cm arttirilmali yani toplam uzunlukta artmali.
2. Deutz kullananlarda duyduğum şey cok boğuk bir motor olduğu olmuştur kolay kesiliyor cok duman atiyor diye erken boğuluyor bayiliyor gibisinden halbuki eski mf fantomlar 3000 serisi boğulmayan bayilmayan seri deutz motorlar vardi onun gibi bir motor olmali
3.yapilabilirse nh elelktcocommand(EC 16×16) VEYA mf dyna4 gibi yari otomatik bir janziman gereeekliiiii.
 
Power shutle olmayan kuru debriyaj balataları artık bırakılmalıdır.
Bronz, pirinç balata vong vong kavramada ses yapıyor.
Pirinç malzeme sert malzeme olduğundan plakayı çizer , taşlama ile plakaya ikinci kez balata takılabilir , mesafesi kurtarırsa.
Balata 500 TL olsa , plaka kendisi 2000 TL gibi oluyordu.
Bu motor gücü sınıfında ıslak kavrama debriyajı olmayan bir traktör tavsiye etmeyiz.
 
Sdf grubu çok fazla vites var 40 vites 60 vites bilmiyorum bana fazla gibi mesela bu g serisi 20 vitesli bi modeli olsa ilk alim fiyati biraz daha azalmaz mı ? çiftçiler artık emsal nh mf lerdeki gibi şanziman istiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular