PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Yerli Elektirikli Traktör
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Güven_Akg" data-source="post: 1321399" data-attributes="member: 76807"><p>Ben yapılamaz demedim ülkemiz için zaman alır demek istedim, hatta ilk mesajımda Elazığ'da bir motor üreticisinden bahsettim, konumuz traktör ve tork, binek otodaki 100 hp. ile traktördeki 100 hp. aynı gibi gözüksede binek otonun 150Nm. olan torku traktörde 500-600Nm. gibi rakamlardır, konumuz hız değilde güç olduğu için ve bu güç motordan tekerleğe iletilen itme kuvveti olduğuna göre yakıt yada elektrikli ise akım tüketimi daha fazla olacaktır, dediğinize katılıyorum yazılım bu işin olmazsa olmaz kısmı, artık eski Türkiye yok ,ülkemizde yazılım da yapılıyor elektronik kart imalatıda (inşallah ileride komponentte üretiriz mikroçipte) ve bunun yanında elektrik motoru-hidrolik ekipman vs.. Yurtdışında elbette çalışan örnekleri var (Fendt e100 Vario-John Deere vs.) Asıl söylemek istediğim batarya teknolojisinin gelişmesi ve ülkemize kurulacak olan batarya fabrikasının faaliyetine başlaması, 2014 yılında Tesla Motors sadece batarya için Panasonic'le ortak dev bir pil fabrikası kurdu ve pil teknolojisini geliştirmek ve üretmek için belki milyar dolarlar harcıyorlar,(bu yıl tam kapasite çalışması planlanıyormuş) ve araştırdığım kadarıyla bataryaların enerji kapasitesi 1 kWh başına maliyet 250-300$ civarında imiş ancak 150$ gibi rakamlara düşürülürse elektrikli araçların fiyatlarıda uygun seviyelere gelebilirmiş.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Güven_Akg, post: 1321399, member: 76807"] Ben yapılamaz demedim ülkemiz için zaman alır demek istedim, hatta ilk mesajımda Elazığ'da bir motor üreticisinden bahsettim, konumuz traktör ve tork, binek otodaki 100 hp. ile traktördeki 100 hp. aynı gibi gözüksede binek otonun 150Nm. olan torku traktörde 500-600Nm. gibi rakamlardır, konumuz hız değilde güç olduğu için ve bu güç motordan tekerleğe iletilen itme kuvveti olduğuna göre yakıt yada elektrikli ise akım tüketimi daha fazla olacaktır, dediğinize katılıyorum yazılım bu işin olmazsa olmaz kısmı, artık eski Türkiye yok ,ülkemizde yazılım da yapılıyor elektronik kart imalatıda (inşallah ileride komponentte üretiriz mikroçipte) ve bunun yanında elektrik motoru-hidrolik ekipman vs.. Yurtdışında elbette çalışan örnekleri var (Fendt e100 Vario-John Deere vs.) Asıl söylemek istediğim batarya teknolojisinin gelişmesi ve ülkemize kurulacak olan batarya fabrikasının faaliyetine başlaması, 2014 yılında Tesla Motors sadece batarya için Panasonic'le ortak dev bir pil fabrikası kurdu ve pil teknolojisini geliştirmek ve üretmek için belki milyar dolarlar harcıyorlar,(bu yıl tam kapasite çalışması planlanıyormuş) ve araştırdığım kadarıyla bataryaların enerji kapasitesi 1 kWh başına maliyet 250-300$ civarında imiş ancak 150$ gibi rakamlara düşürülürse elektrikli araçların fiyatlarıda uygun seviyelere gelebilirmiş. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Yerli Elektirikli Traktör
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt