Case JX65C Detaylı Temizlik


Merhabalar abiler. 200 dekara yakın yer hazırladım yazdan beri. bi kez pulluk bi kez goble en son da tırmık çektim. Sonrasında ektik hatta ekim videosunu da paylaşmıştım forumda İzlemek isteyenler için Tekrar link bırakayım.
Ekin ekerken son gün üstüne yağmur falan indi camı açık unutmuş bizimkiler ve içerinin tozuyla birlikte resmen çamur olmuştu.










Sonra uygulamaya geçtim önce kendime 2 kova su hazırladım 5-6 tane bezim vardı. Tüm yüzeylerin önce kabasını aldım. Islaktan kuru nemliden ıslak arasında hafif sulu bi şekilde sildim.
Elimde arabayı temizlediğim bi çok amaçlı detay temizleyici ve detay fırçası vardı. Bunlarla birlikte önce köpürtüp sonra da temiz bi nemli bezle geçtim. kuruyunca yapışmış kirleri bazen iki kat geçtim.















Sonrasında motora binip petrole doğru yola koyuldum. Su köpük su olarak dışını da iyice yıkadım Fırça kullanmadım. Kenara çekip dışını ve dış camlarını sildim.



Eve geldim önce camları içerden sildim daha sonra motoru sağ yüksekte olacak şekilde taşın üstüne çıkardım. Bunun amacı motorun tabanını suyla yıkamak. Önce su tuttum sonra oto şampuanından bi parça tabana döküp bu kez düz araba fırçasıyla köpürttüm ve su tuttum içi de tabanı da baya bi temizlenmiş oldu. Sol kapıyı 10 cm kalacak şekilde aralık bıraktım sabaha kadar suyu akmış ve kurumuş oldu.





Sabah gelip yerine aldım sonra da final fotoğraflarını çektim buyrun son hali.





 
Elinize sağlık , güzel olmuş.
Muhtemelen pas pasın altı ıslak kaldı, merdivenin çıkışındaki metal paspas sabitleme demirinin civatalarını sökünüz ve pas pasın altını havalandırınız.
İş yoğunluğundan temizlemeye fazla fırsat bulamıyoruz , bizim kinde pedalların kenarında , hidrolik kumanda kolları içinde, ön ve arka çalışma lambaları diplerinde örümcek yuvaları vardır. Camı bir keresinde açmak durumunda kaldık, silecek yoktu , içerisi toz aldı , fazla temizlemeden klima kullanmak durumunda kalmıştık , 2 gün havalandırmadan toprak kokusu duyduk, bir süre boş çalıştırdıktan sonra koku kayboldu. Ön ağırlıkların üstünde ot bitmiş halde duruyor.
Çok paspalız anlayacağınız. :) Mancar Aga gibi görüntüye fazla önem vermeyiz. İşe önem veririz.
Arka camda silecek olması bu yüzden çok önemli oluyor, hem tozda hem de yağmurlu zamanda büyük ihtiyaçtır.
 
Elinize sağlık , güzel olmuş.
Muhtemelen pas pasın altı ıslak kaldı, merdivenin çıkışındaki metal paspas sabitleme demirinin civatalarını sökünüz ve pas pasın altını havalandırınız.
İş yoğunluğundan temizlemeye fazla fırsat bulamıyoruz , bizim kinde pedalların kenarında , hidrolik kumanda kolları içinde, ön ve arka çalışma lambaları diplerinde örümcek yuvaları vardır. Camı bir keresinde açmak durumunda kaldık, silecek yoktu , içerisi toz aldı , fazla temizlemeden klima kullanmak durumunda kalmıştık , 2 gün havalandırmadan toprak kokusu duyduk, bir süre boş çalıştırdıktan sonra koku kayboldu. Ön ağırlıkların üstünde ot bitmiş halde duruyor.
Çok paspalız anlayacağınız. :) Mancar Aga gibi görüntüye fazla önem vermeyiz. İşe önem veririz.
Arka camda silecek olması bu yüzden çok önemli oluyor, hem tozda hem de yağmurlu zamanda büyük ihtiyaçtır.
Paspas aklıma hiç gelmemişti. Yarın bi söküp bakayım teşekkür ederim dediğiniz gibi bende ara ara klimayı 4 e alıp bütün kapı camları açıyorum ilk 5-10 saniye toz çıkıyor bildiğin. Sonrasında bi kaç hafta rahat. Elimizden geldiğince bakmaya çalışıyoruz. Şimdi nerden bakarsak bakalım ocağa kadar iş yok o yüzden temiz temiz duracak. Tüm forum sakinlerine de teşekkür ederim sağolun
 
Elinize sağlık , güzel olmuş.
Muhtemelen pas pasın altı ıslak kaldı, merdivenin çıkışındaki metal paspas sabitleme demirinin civatalarını sökünüz ve pas pasın altını havalandırınız.
İş yoğunluğundan temizlemeye fazla fırsat bulamıyoruz , bizim kinde pedalların kenarında , hidrolik kumanda kolları içinde, ön ve arka çalışma lambaları diplerinde örümcek yuvaları vardır. Camı bir keresinde açmak durumunda kaldık, silecek yoktu , içerisi toz aldı , fazla temizlemeden klima kullanmak durumunda kalmıştık , 2 gün havalandırmadan toprak kokusu duyduk, bir süre boş çalıştırdıktan sonra koku kayboldu. Ön ağırlıkların üstünde ot bitmiş halde duruyor.
Çok paspalız anlayacağınız. :) Mancar Aga gibi görüntüye fazla önem vermeyiz. İşe önem veririz.
Arka camda silecek olması bu yüzden çok önemli oluyor, hem tozda hem de yağmurlu zamanda büyük ihtiyaçtır.
Güzel olmuş eline sağlık. Çok severim temiz traktöre binmeyi. Ama malum tarla şartları çabuk kirlenmesine sebep oluyor. @The Hoca mın dediği gibi paspasın altı nemlidir ve pas yapar zamanla. Onyüzden traktör kabin içini yıkamam. O taban paspasını kaldırır tozu pisliği kazır ve hava ile temizlerim. Kolay gelsin...
 

Benzer Konular