jx65c 5 li 13 numara t480 4 11numara pulluk sürümü

Bereketli olsun, kolay gelsin.
Ekipmanı biraz büyük tercih etmiş siniz gibi duruyor.
Pulluk tabaklarının üstünden toprak akmasını pek iyi olmaz.
Özellikle en geride ki kulak üzerine 15 cm ek kanat yapılırsa çizi içine toprak düşmez.
Çizide yürümesi rahat olur.
65 C de 4 14" , T480 de 3 14" pulluk olsa daha güzel olurmuştu.
65C de pompa ayarı yok gibi çekiş hissettim, doğru mudur?
Motor devrini de 1700 rpm kullanmıyor sunuz sanki ?
 
Bereketli olsun, kolay gelsin.
Ekipmanı biraz büyük tercih etmiş siniz gibi duruyor.
Pulluk tabaklarının üstünden toprak akmasını pek iyi olmaz.
Özellikle en geride ki kulak üzerine 15 cm ek kanat yapılırsa çizi içine toprak düşmez.
Çizide yürümesi rahat olur.
65 C de 4 14" , T480 de 3 14" pulluk olsa daha güzel olurmuştu.
65C de pompa ayarı yok gibi çekiş hissettim, doğru mudur?
Motor devrini de 1700 rpm kullanmıyor sunuz sanki ?
yorumlar için teşekkürler hocam
ekipman zaten 5 li pulluk la çok sürmedik
trakyörün pompayı bi kez yaptırmıştık ama ayar için değil direk pompa bozulmuştu
sürümleri genelde 1500 1600 devirde 4 takviye ile yapıyorum
 
Motorun devir hakkını verecek düzgün bir sürüm pek göremiyoruz.
@fatih982 bu konuda biraz başarılıydı.
Motor 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm güç sonu nitelikleri taşıyor.
Tork ve güç yumuşak şekilde 2600 rpm e doğru azalıyor.
Pullukta dönüm başında 1500 rpm devirde hassasiyet ayarları iç kol 6 , dış kol 4 olacak gibi ayar gerekiyor.
Dalgalı rampaya sahip bir tarlada 2600 rpm e kadar devir verilir, rampayı gördükçe motor devrini yavaş yavaş düşürür , rampa azalınca tekrar devir 2600 rpm e gelir , yolda yük taşır gibi pullukta kullanılabilir.
Pullukta traktör kovalarsak, 1500-2600 rpm devir aralığında rahatlıkla kullanılabilir, yakıtı olumsuz etkilemez.
Sürekli 1600 rpm devir tercihinde motor yükü turbo üzerine kalıyor ve uygun değildir.
%30 üzeri eğimli arazide rampa çıkışta takviye 3 , inişte takviye 4 vites kullanışlı oluyor.
Yük taşırken 2600 rpm den 1500 rpm e motor devrinin sıkışıp vites düşeriz.
Silaj yapımında 2500 rpm devire motor kapatılabilir, gür alanda 540E kuyruk miline göre daha az yakıt tüketiyor.
Perkins motor gibi 1400-1800 rpm veya Fiat motor gibi 1500-2000 rpm veya Ford motor gibi 1700-2100 rpm motor yük dengeleme devri araması yapanlar oluyor,
Bu motorun zamanlama kayıpları yüksek , güç kesintisi yapmayan , daha uzun hız aralıklarında çalışabilen bir yapısı bulunuyor.
Motorun yük dengeleme devirleri olarak 1600 rpm ve 2600 rpm aralığında kullanabiliriz.
Motorun kompresyonu yakıtı gayet sağlıklı şekilde dengeliyor.
Steyr 768 , 1800 rpm ve 2500 rpm de yük dengelerken , JXC serisi daha uzun devir çalışmalı motor özelliği bulunuyor.
Mercedes motor yapısından kaynaklanıyor.
 

Benzer Konular