Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması


Tüm form üyelerine selam olsun. Ecu Turkey uygulamasını Same Explorer 100 3 traktörümüze yaptırdık bundan 6 ay önce. Öncelikle belirtmeliyim ki amacım reklam vs. amaçlı değildir. Traktörde bi değişim söz konusu ancak söylendiği kadar bir hp ve tork artışı bence sağlamıyor. Yine de traktörün önceki haline göre yazılım yüklenmiş hali tercih edilebilir tatmin edici bir sonuç. Yakıt konusunda da pek bir değişim (azalma açısından) gözlemleyemedik olsa da çok cüzi miktardır sanırım.

Chiptuning Same Explorer 3 - 100 - 96 PS

PSOriginal:96 ***nach dem Tuning:120

DrehmomentOriginal:352 ***nach dem Tuning:430

Sonstiges: Einsparung bis zu: **2.20 L** bei ekonomischer Fahrweise
 
  • Beğen
Tepkiler: MUSTAFA361
Son olarak eklemek istediğim yukarıda da bahsi geçen aynı pompa, silindir hacmi vs. olan tüm avrupa traktör modellerinde söylendiği gibi firmaların satış politikası nedeniyle traktörlerin bi üs modeline (yazılım farkına) en az 5-10 bin Euro fazla fiyat istiyorlar; bizler de bu konuda bilgili olmadığımız için ödemek zorunda kalıyoruz. Ne kadar etik bi sonuç bilemem değerlendirmesi size kalmış. Her üyeye tekrardan selamlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: ecuturkey
Tüm form üyelerine selam olsun. Ecu Turkey uygulamasını Same Explorer 100 3 traktörümüze yaptırdık bundan 6 ay önce. Öncelikle belirtmeliyim ki amacım reklam vs. amaçlı değildir. Traktörde bi değişim söz konusu ancak söylendiği kadar bir hp ve tork artışı bence sağlamıyor. Yine de traktörün önceki haline göre yazılım yüklenmiş hali tercih edilebilir tatmin edici bir sonuç. Yakıt konusunda da pek bir değişim (azalma açısından) gözlemleyemedik olsa da çok cüzi miktardır sanırım.

Chiptuning Same Explorer 3 - 100 - 96 PS

PSOriginal:96 ***nach dem Tuning:120

DrehmomentOriginal:352 ***nach dem Tuning:430

Sonstiges: Einsparung bis zu: **2.20 L** bei ekonomischer Fahrweise

Bende Uzun bir süre araştırttım DeutzArgofarm 410 için 3 veya 4 firma il görüştüm Hepsi aynı garantiyi veriyor memnun kalmazsan paranız iade diye hepside 2000 TL Gibi rakamlar istedi ama sizin dediğiniz gibiyse pek bir farkı olmayacaksa traktörün orijinalliğini bozaya gerek yok.
 
Denemesi bedava Ecu Turkey ile iletişime geçebilirsiniz beğenmezsen para iadesi yapıyor ve traktörü yeniden orjinal yazılıma çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam :)

Yanılma yok iade garantimiz devam ediyor şikayete açığız övgüyede açığız bizim amacımız gavura para kazandırmak değil çiftçiyi menun etmek ömür boyu yazılım garantisi vermemizn temel amacı budur memnuniyet yoksa eco stage 1 stage 2 stage 3 yazılımlarımız hazırda her zaman bizim için önemli olan % 100 memnuniyet dedeye selamlar uğrayıp değerleri kontrol edeceğim.Ayrıca traktoru bizden önce kimler deneme tahtası yapmıştı :) sen memnun olana kadar bizde sıkıntı yok
 
Son düzenleme:
Üretici beyinin yapamadığını
sonradan yapabilen beyin.....!!!

acaba hangisinde eksik teknoloji mevcut..
tuning işlerini hep boş bulmuşumdur.
ama yarın öbürgün bende yaptırırsam
şaşırmayın heves ve umut :)

deutz agrofarm 410 ila 430 arasında oluşan 30.000 tl lik farkı çözen beyin üretici ye soralım neden aynı motora farklı yazılım için 30,000 tl fark istiyorsun diye sanırım cevabını oda vermeyecektir mekatronik şu anda üreticinin lehine çalışıyor chiptuning bunu tersine çeviriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: İskenderSacan
Bende Uzun bir süre araştırttım DeutzArgofarm 410 için 3 veya 4 firma il görüştüm Hepsi aynı garantiyi veriyor memnun kalmazsan paranız iade diye hepside 2000 TL Gibi rakamlar istedi ama sizin dediğiniz gibiyse pek bir farkı olmayacaksa traktörün orijinalliğini bozaya gerek yok.
orjinal den kastınız nedir anlayamadım mekanık bir işlem yok bugün en basit bir cep telefonunu ele alalım yazılım güncellemesi geldiği zamaan büyük bir heves ile yükle tuşuna basıyoruz sebep ? daha iyi performans almak için olmalı peki traktorunuzun hangi yılda kalmış işletim sistemi ile işletildiğini biliyormusunuz ? servislerin izin verilenin haricinde yükleme yapamadığını biliyormusunuz ? sizce bu yetki niçin onlara verilmiyor ? ancak yeni bir motor binlerce euro verince o yazılım sizin kullanımınıza sunuluyor imalatçıların 10 yıllık satış politikası maalesef bunu doğuruyor

Tıklayınız deutz.png

sizin trakaktorun değerleri budur dediğiniz fiyata bu değerleri garanti eden bir firma varsa lütfen yaptırınız

Update (güncelleme) garantisini gördüğünüz anda mesele bitmiştir :) Tıklayınız deutz.png
 

Resimler ve ekler

  • update.png
    update.png
    71.6 KB · Görüntüleme: 141
Son düzenleme:

Yanılma yok iade garantimiz devam ediyor şikayete açığız övgüyede açığız bizim amacımız gavura para kazandırmak değil çiftçiyi menun etmek ömür boyu yazılım garantisi vermemizn temel amacı budur memnuniyet yoksa eco stage 1 stage 2 stage 3 yazılımlarımız hazırda her zaman bizim için önemli olan % 100 memnuniyet dedeye selamlar uğrayıp değerleri kontrol edeceğim.Ayrıca traktoru bizden önce kimler deneme tahtası yapmıştı :) sen memnun olana kadar bizde sıkıntı yok

Ne zaman geliyorsunuz Ecu Turkey ? Buyrun bekleriz bi kontrol edin değerleri bakalım :) Arabalara da yazılım atıyor musunuz ?
 
orjinal den kastınız nedir anlayamadım mekanık bir işlem yok bugün en basit bir cep telefonunu ele alalım yazılım güncellemesi geldiği zamaan büyük bir heves ile yükle tuşuna basıyoruz sebep ? daha iyi performans almak için olmalı peki traktorunuzun hangi yılda kalmış işletim sistemi ile işletildiğini biliyormusunuz ? servislerin izin verilenin haricinde yükleme yapamadığını biliyormusunuz ? sizce bu yetki niçin onlara verilmiyor ? ancak yeni bir motor binlerce euro verince o yazılım sizin kullanımınıza sunuluyor imalatçıların 10 yıllık satış politikası maalesef bunu doğuruyor

Tıklayınız Ekli dosyayı görüntüle 8315

sizin trakaktorun değerleri budur dediğiniz fiyata bu değerleri garanti eden bir firma varsa lütfen yaptırınız

Update (güncelleme) garantisini gördüğünüz anda mesele bitmiştir :) Tıklayınız Ekli dosyayı görüntüle 8315

Bu yazılımı beyne yükledik yıllar sonra yetkili servis geldi bilgisayarını taktı traktöre yazılımı değiştirdi yada başka birşey için müdehale etti sizin yazılım devre dışı kaldı bunun ününe nasıl geçebiliriz. direk beyne müdahale değilde ekstradan ara aparatlarla bu işlemin yapılabileceğini duydum. peki yaptırmak istek kayseriye gelebilecekmisiniz bir sıkıntı yaşadığımızda çözümü nasıl olacak araya baya mesafeler girecek.
 
Bu yazılımı beyne yükledik yıllar sonra yetkili servis geldi bilgisayarını taktı traktöre yazılımı değiştirdi yada başka birşey için müdehale etti sizin yazılım devre dışı kaldı bunun ününe nasıl geçebiliriz. direk beyne müdahale değilde ekstradan ara aparatlarla bu işlemin yapılabileceğini duydum. peki yaptırmak istek kayseriye gelebilecekmisiniz bir sıkıntı yaşadığımızda çözümü nasıl olacak araya baya mesafeler girecek.
yetkili servis beyini değiştirmediği sürece bizim yazılıma müdahele edemez o bölgeye mayıs haziran gibi root umuz var sezonda oralardayız haberleşir bakarız
ara aparat box vs tavsiye etmiyoruz ve kullanmıyoruz
 
Traktor ve biçerdöver chiptuning için hertürlü sorularınızı cevaplayabilirim sizlerden isteyim traktör ve biçerdöverinizin marka modelini
bildirmeniz %100 net cevabını size bildirelim 500 adet referans uluslararası garanti
ile size bilgi
verelim saygılae
2016 model case jxc 55 sanırsam elektronik değil bunlar ama bi sorayım dedim

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Bizim koyde biri yaptirdi claas arion 430 a 28 hp güç saglandi dendi fark baya olmus ama beyini yskti motor 10000 liraya beyin almislar

claas arion beyni 7000 tl servis fiyatı piyasa fiyatı 6000 tl yapılan işlem den dolayı beyin yanmaz claas larda beyin motor bloku üzerinde yüksek ısı tüm claaslarda beyine zarar veriyor beyinin altına cam elyafı ile ısı yalıtım yapılırsa sorun olmaz gelelim 2.Konuya o işlem bizde yapılsaydı TÜV SİGORTA VE ÖMÜR BOYU YAZILIM GARANTİSİ OLURDU VE SONUÇ aşağıdaki tablo gibi olurdu
55c751d269274409df72530b3e022610.jpg
af7b095458bbea7e67aa1f1a2b892ee0.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuğ han ve ademin
claas arion beyni 7000 tl servis fiyatı piyasa fiyatı 6000 tl yapılan işlem den dolayı beyin yanmaz claas larda beyin motor bloku üzerinde yüksek ısı tüm claaslarda beyine zarar veriyor beyinin altına cam elyafı ile ısı yalıtım yapılırsa sorun olmaz gelelim 2.Konuya o işlem bizde yapılsaydı TÜV SİGORTA VE ÖMÜR BOYU YAZILIM GARANTİSİ OLURDU VE SONUÇ aşağıdaki tablo gibi olurdu
55c751d269274409df72530b3e022610.jpg
af7b095458bbea7e67aa1f1a2b892ee0.jpg

Beyin yanar mi yanmaz mi ben bilemem ama soylenen o.Artik uygulamadan sonra mi yandi yada zaten yanacakmiydi onuda bilemem.
 
Ozaman artık can alıcı soruyu sorma vakti geldi :)

2006 New Holland CX 740

1) Yazılım sonrası ne olur daha evvel bir biçerdövere uygulama yapıldımı sonuç ne oldu ?

2)Bu makinaya beyine manuel müdahale etmeden direkt soketten yazılım gerçekleştirebiliyomusunuz ?

3)Chiptuning sonrası normal araçlarda normal kullanım esnasında yakıt tasarrufu sağlanıyor fakat gazlama ile kullanılırsa chiptuning orjinalden biraz daha fazla yakmaya sebep oluyor, biçerdöverin sürekli tam gaz çalıştığını düşünürsek (yani tork bandında değil beygir bandında) tam gaz çalışan bir motora güçle beraber yakıt tasarrufu sağlayacak yada en azından orjinal yakıt değerini koruyacak map geliştirmesi mevcutmu ?

Bu kalemleri cevaplayıp geçebilirseniz sitede en büyük referansınız ben olurum :)

Iveco Nef motorlarda tork bandı 1500 2300 devir sabittir. Cruise control ile devir düşerse güç azalır tork azalmaz.Bu bantta; vites geçişleri, orta devirde yol hızı, tam yük çalışma için yeterlidir.yapılacak müdahale devir bandını 1300 2400 devir gibi açar.Kalkışlarda biraz fark eder.
Tam yük çalışmada ise bir şey değişmez.Yakıt konusuna gelince çokta birşey değişmez.Motor haritası değişiyor.Hem tork bandını artırıp hem uzunluğunu değiştirse güç artar.Buda aşırı yüklemedir. Volümetrik verim (yanma kalitesi) düşer.Emisyon değerleri düşer.Motor yağlaması zayıflar.Soğutmada 80 derece optimum motor sıcaklığıdır.Malzeme aşınması artacaktır.Motor içinde daha fazla ısı ve sıcaklık oluşur.
Comman rail basınçları ve motor sıkıştırma oranı optimum ideal seviyededir.Makineler arasında yakıtta fark oluşmasının sebebi önce motor özelliği, makine ağırlığı ve malzeme işçiliğidir.
Yanlışım varsa düzeltiniz.Standartlar her zaman iyidir.
 

Benzer Konular