110-130 Beygir arası tavsiye traktör


Bizim burda tigemde valtralar var n111 modeli.Geçenlerde tesadüfen tigemde şoför olarak çalışan birisiyle tanıştım ve valtraları sordum 12-13000 saate gelmişler.Sıfır 7040 nh ler gelmiş adam d valtranın yanında nh çöp diyor kaç defa servise gittiklerini hatırlamıyor heryerleri yağ kaçağı diyor.12.000 saatteki valtralar daha hiç sorun çıkarmamış üstüne üstlük bütün işleride onlarla görüyorlarmış.Benim sormamada çok şaşırdı kimse bilmiyor valtraları ama muazzam makinalar dedi.
hocam yazdığınızdan beri n111 araştırıyorum ancak 2. eli yok denecek kadar az olanlarda ömrünü yemiş n101 aynı kaliteyi verir mi?
 
Tanıdığımız 110 130 beygir aralığında düşük ve orta bütçeli 2016 ve üstü Traktör arıyor ben 115bg Tümosan önerdim ancak yine de sormakta fayda var Deutz-fahr 120c, MF5450, Erkunt 125crd4 veya Tümosan Maxima 115bg Fiyat performans olarak hangisini önerirsiniz? burda yazmadığım ancak tavsiye ettiğiniz motor var mı?(new holland ve case hariç)
başak 5120 yede bi bakın derim
 
Valtra N111 , 92,5 kw , 500 n.m. tork, yazılımla 560 n.m. tork civarına geliyor.
CRD Sisu 4.4 lt motor kullanıyor. Sabit tork aralığı başlangıç devri 1200 rpm-1800 rpm , sabit güç aralığı 1600-2300 rpm şeklindedir.
Motor yük dengeleme devri 1800 rpm dir, klasik MF 285 gibi pullukta sürülebiliyor yalnız motor yükü olarak %60 civarlarını tercih ediyor.
Ebatlar büyük , motor gücü yönetimi orta düzeyde tercih edilmiş.
JD 6430 Premium , 90 kw civarları motor gücü bulunuyor, motor yükü olarak %90 yük gerekiyor, yaş sürümde iyi yakıt azaltabilir.
İki modelin motor güçleri aynı gibi görünse de , motor yükü tercihlerinden dolayı JD iş kapasitesi olarak bir tık önde olur.
Claas arion 430 nki yüzde kaç motor yükü
 
Son düzenleme:
Claas Arion 430 nki yüzde kaç motor yükü

DLG Powermix testlerinde 309 gr.kw/h değerleri görülüyor.
Motor yükü tercihi %60 , toprak işlemelerinde iyi görülüyor.
430 CİS modele yazılımla +30 hp , +100 n.m. ,katkı verilebilir.
Motorun sabit tork aralığı , 1100-1600 rpm , sabit güç aralığı 1800-2000 rpm aralığıdır.
Utulity sınıfta traktör olduğundan tork artış yüzdesi %30 gibi ortalamalarda değerleri olabilir, net veri göremedik.
Max güç olarak , 103 kw , 580 n.m. tork gibi değerlere ulaşabilir.
MF 5612 S , 105 kw , 600 n.m. torktaki motor gibi 7 km/h hızla 5 soklu 14" pulluğu taşıyamayabilir.
Benzer şartlarda 6 km/h gibi aynı pulluğu taşımasını bekleriz.

Kültivatör drill , 3287 kg çeki demiri kuvveti var.
33 bacak tiller sanırız traktöre uygun düşer. :)
Azıcık konfora yönelik dizayn yapılmış gibi duruyor.
Traktör, ek ağırlıksız, 5 ton geliyor. Yüklü 8,5 ton .
Yazılım olmadan mil veya kara toprak yapısında verimli olacağını sanmayız.
16*16 şanzıman motor haritasına göre biraz zayıf kalabilir.
3 bölücülü şanzıman daha uyumlu olabilirdi.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1700 rpm .
Pulluk sürümünde 1800-2000 rpm devirde kullanılmalıdır.
Sabit güç aralığının boyu 200 rpm , kısa kaldığından vites değişimlerinde çok uyumlu olmaz.
Haşpaylı saman bağlamak için 400 rpm ve daha üzeri sabit güç aralığı bulunmasını bekleriz.
Motorun zamanlama kayıpları da Fiat 66S serisine benzemiyor.
Powershift vites araları 400 rpm uzunlukta konumlanmış.
Sabit güç aralığının konumu 2000-2400 rpm aralığı yapılabilirdi.
Böylelikle sıra başı dönüşlerde 1600 rpm devire düşüp bir powershift vites yükselterek yürüme yapabilirdik.
DPS motor , 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı, 1900 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri şeklindeydi.
Perkins motor , 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç devri .
Serideki FPT motor 1800 rpm deviri iyi kullanabilecek nitelikte olduğundan ,
JD sürücüsünü 100 rpm alt devir kullanabildiğinden memnun eder.
Perkins sürücüsünü 200 rpm sabit güç aralığı bulabildiğinden memnun edebilir.
Bu motor karakteristiğinin hexa shift (6 bölücü) şanzımanla uyumu biraz daha iyi olabilir.
Motorun tork rezervinin %40 gibi tercih edilip , stabil çalışacağı devir aralığının konumu ankete açılabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin

DLG Powermix testlerinde 309 gr.kw/h değerleri görülüyor.
Motor yükü tercihi %60 , toprak işlemelerinde iyi görülüyor.
430 CİS modele yazılımla +30 hp , +100 n.m. ,katkı verilebilir.
Motorun sabit tork aralığı , 1100-1600 rpm , sabit güç aralığı 1800-2000 rpm aralığıdır.
Utulity sınıfta traktör olduğundan tork artış yüzdesi %30 gibi ortalamalarda değerleri olabilir, net veri göremedik.
Max güç olarak , 103 kw , 580 n.m. tork gibi değerlere ulaşabilir.
MF 5612 S , 105 kw , 600 n.m. torktaki motor gibi 7 km/h hızla 5 soklu 14" pulluğu taşıyamayabilir.
Benzer şartlarda 6 km/h gibi aynı pulluğu taşımasını bekleriz.

Kültivatör drill , 3287 kg çeki demiri kuvveti var.
33 bacak tiller sanırız traktöre uygun düşer. :)
Azıcık konfora yönelik dizayn yapılmış gibi duruyor.
Traktör, ek ağırlıksız, 5 ton geliyor. Yüklü 8,5 ton .
Yazılım olmadan mil veya kara toprak yapısında verimli olacağını sanmayız.
16*16 şanzıman motor haritasına göre biraz zayıf kalabilir.
3 bölücülü şanzıman daha uyumlu olabilirdi.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1700 rpm .
Pulluk sürümünde 1800-2000 rpm devirde kullanılmalıdır.
Sabit güç aralığının boyu 200 rpm , kısa kaldığından vites değişimlerinde çok uyumlu olmaz.
Haşpaylı saman bağlamak için 400 rpm ve daha üzeri sabit güç aralığı bulunmasını bekleriz.
Motorun zamanlama kayıpları da Fiat 66S serisine benzemiyor.
Powershift vites araları 400 rpm uzunlukta konumlanmış.
Sabit güç aralığının konumu 2000-2400 rpm aralığı yapılabilirdi.
Böylelikle sıra başı dönüşlerde 1600 rpm devire düşüp bir powershift vites yükselterek yürüme yapabilirdik.
DPS motor , 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı, 1900 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri şeklindeydi.
Perkins motor , 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç devri .
Serideki FPT motor 1800 rpm deviri iyi kullanabilecek nitelikte olduğundan ,
JD sürücüsünü 100 rpm alt devir kullanabildiğinden memnun eder.
Perkins sürücüsünü 200 rpm sabit güç aralığı bulabildiğinden memnun edebilir.
Bu motor karakteristiğinin hexa shift (6 bölücü) şanzımanla uyumu biraz daha iyi olabilir.
Motorun tork rezervinin %40 gibi tercih edilip , stabil çalışacağı devir aralığının konumu ankete açılabilir.
Yani bu motora yaklaşılmazmı hocam beni yarı yoldamı bırakır
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin


DLG Powermix testlerinde 309 gr.kw/h değerleri görülüyor.
Motor yükü tercihi %60 , toprak işlemelerinde iyi görülüyor.
430 CİS modele yazılımla +30 hp , +100 n.m. ,katkı verilebilir.
Motorun sabit tork aralığı , 1100-1600 rpm , sabit güç aralığı 1800-2000 rpm aralığıdır.
Utulity sınıfta traktör olduğundan tork artış yüzdesi %30 gibi ortalamalarda değerleri olabilir, net veri göremedik.
Max güç olarak , 103 kw , 580 n.m. tork gibi değerlere ulaşabilir.
MF 5612 S , 105 kw , 600 n.m. torktaki motor gibi 7 km/h hızla 5 soklu 14" pulluğu taşıyamayabilir.
Benzer şartlarda 6 km/h gibi aynı pulluğu taşımasını bekleriz.

Kültivatör drill , 3287 kg çeki demiri kuvveti var.
33 bacak tiller sanırız traktöre uygun düşer. :)
Azıcık konfora yönelik dizayn yapılmış gibi duruyor.
Traktör, ek ağırlıksız, 5 ton geliyor. Yüklü 8,5 ton .
Yazılım olmadan mil veya kara toprak yapısında verimli olacağını sanmayız.
16*16 şanzıman motor haritasına göre biraz zayıf kalabilir.
3 bölücülü şanzıman daha uyumlu olabilirdi.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1700 rpm .
Pulluk sürümünde 1800-2000 rpm devirde kullanılmalıdır.
Sabit güç aralığının boyu 200 rpm , kısa kaldığından vites değişimlerinde çok uyumlu olmaz.
Haşpaylı saman bağlamak için 400 rpm ve daha üzeri sabit güç aralığı bulunmasını bekleriz.
Motorun zamanlama kayıpları da Fiat 66S serisine benzemiyor.
Powershift vites araları 400 rpm uzunlukta konumlanmış.
Sabit güç aralığının konumu 2000-2400 rpm aralığı yapılabilirdi.
Böylelikle sıra başı dönüşlerde 1600 rpm devire düşüp bir powershift vites yükselterek yürüme yapabilirdik.
DPS motor , 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı, 1900 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri şeklindeydi.
Perkins motor , 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç devri .
Serideki FPT motor 1800 rpm deviri iyi kullanabilecek nitelikte olduğundan ,
JD sürücüsünü 100 rpm alt devir kullanabildiğinden memnun eder.
Perkins sürücüsünü 200 rpm sabit güç aralığı bulabildiğinden memnun edebilir.
Bu motor karakteristiğinin hexa shift (6 bölücü) şanzımanla uyumu biraz daha iyi olabilir.
Motorun tork rezervinin %40 gibi tercih edilip , stabil çalışacağı devir aralığının konumu ankete açılabilir.
Hocam size ulaşabileceğim bir sosyal medya hesabınız varmıdır 1-2 soru soracağım
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Yani bu motora yaklaşılmaz mı hocam beni yarı yolda mı bırakır
Ankara , tarla koşullarında ,
105 kw , 586 n.m. torktaki ,
1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1700 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri , 2200 rpm max güç tepesi olan traktörler .
Pulluk sürüm hızı olarak ; 5-7 km/h aralığında çalışabiliyor,
Arazi koşullarınıza göre yeteceğini sanırız.
Hocam size ulaşabileceğim bir sosyal medya hesabınız var mıdır 1-2 soru soracağım
Sitede özelden mesajlaşma bölümü bulunuyor.
Buradan yazışabiliriz.
Sosyal medya hesabım var ama kullanmıyorum.
 
Ankara , tarla koşullarında ,
105 kw , 586 n.m. torktaki ,
1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1700 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri , 2200 rpm max güç tepesi olan traktörler .
Pulluk sürüm hızı olarak ; 5-7 km/h aralığında çalışabiliyor,
Arazi koşullarınıza göre yeteceğini sanırız.

Sitede özelden mesajlaşma bölümü bulunuyor.
Buradan yazışabiliriz.
Sosyal medya hesabım var ama kullanmıyorum.
Hocam bu arion 430 tam gücünü hangi devirler arasında veriyor
 

Benzer Konular