Hayırlı forumlar ahali.
265 son haline yaklaşıyor yavaş yavaş Çayır biçerken arka düşünce, hidroliği kaldırırken titremeye başlamıştı. Ondan önce şanzıman sesinde bir hoşnutsuzluk seziyorduk. Biz de Isuzu’yu muayeneye götürürken arkasına attık götürdük.
Şanzıman açılınca içerden kötü sürprizler çıktı, ayna mahrutide 2 diş kırık, müthiş boşluk var, aks bilyaları bozulmaya başlamış, hidrolik pompasının odalarından biri komple dağılmış. Şanzımanı ilk kez açılan bir makine için gayet iyi
Bu motorun şanzımanı bir daha açılmaz dedim, bağımsız damper için düğmeye bastım
Ustamız Phantom’dan çıkma komple pompa ayarladı, fiyat olarak daha uyguna geldi.
Nispeten keyfi denebilecek bir ekleme de direksiyon. Benim derdim kabini değiştirmek olduğundan, ilerde takılacak kabin mükemmel olsun diye rotsuz sisteme geçirmemiz lazımdı. Onu da araya sıkıştırdım. Öndeki silindirin her sene bozulması derdinden de kurtulmuş olduk.
Kabin değiştiğinde buralar hep düzenlenecek. Direksiyondaki hortumları da rekorlu tip yapacağım. Referans olarak:
Multipower pompası felaket bir hıza sahip. Silindiri 5611’le aynı hızda kaldırıyor. Tandem pompayla o kadar uğraşıp kalabalık yapmadığım için çok memnunum Şanzıman açtıranlara tavsiye edilir.
Şu an önümde çıkma orijinal kabin hedefi kaldı. Onu da bulursam içim rahat edecek.
Ustamız Selahattin Özalp (Özler Otomotiv)
Üstüne kimseyi tanımam
2004’ten beri fotoğraftaki 3 kişi sıkı dost
265 son haline yaklaşıyor yavaş yavaş Çayır biçerken arka düşünce, hidroliği kaldırırken titremeye başlamıştı. Ondan önce şanzıman sesinde bir hoşnutsuzluk seziyorduk. Biz de Isuzu’yu muayeneye götürürken arkasına attık götürdük.
Şanzıman açılınca içerden kötü sürprizler çıktı, ayna mahrutide 2 diş kırık, müthiş boşluk var, aks bilyaları bozulmaya başlamış, hidrolik pompasının odalarından biri komple dağılmış. Şanzımanı ilk kez açılan bir makine için gayet iyi
Bu motorun şanzımanı bir daha açılmaz dedim, bağımsız damper için düğmeye bastım
Ustamız Phantom’dan çıkma komple pompa ayarladı, fiyat olarak daha uyguna geldi.
Nispeten keyfi denebilecek bir ekleme de direksiyon. Benim derdim kabini değiştirmek olduğundan, ilerde takılacak kabin mükemmel olsun diye rotsuz sisteme geçirmemiz lazımdı. Onu da araya sıkıştırdım. Öndeki silindirin her sene bozulması derdinden de kurtulmuş olduk.
Kabin değiştiğinde buralar hep düzenlenecek. Direksiyondaki hortumları da rekorlu tip yapacağım. Referans olarak:
Multipower pompası felaket bir hıza sahip. Silindiri 5611’le aynı hızda kaldırıyor. Tandem pompayla o kadar uğraşıp kalabalık yapmadığım için çok memnunum Şanzıman açtıranlara tavsiye edilir.
Şu an önümde çıkma orijinal kabin hedefi kaldı. Onu da bulursam içim rahat edecek.
Ustamız Selahattin Özalp (Özler Otomotiv)
Üstüne kimseyi tanımam
2004’ten beri fotoğraftaki 3 kişi sıkı dost