2019 yılının en iyi traktörleri...

23.04.2009
14,043
24,106
36
Bilecik

Case IH maxxum 145
Same Frutteto Cvt 115 S
Fendt 313 Vario

#TOTY #tractoroftheyear #traktör #tractor [MENTION=17970]tractor[/MENTION]oftheyear CASE IH Fendt Global @ Bologna, ItalyEkli dosyayı görüntüle 34115Ekli dosyayı görüntüle 34116 FB_IMG_1548614820167.jpg
 
5 yılı bulmayabilir.Nh ve case hızlı bu konuda.Birde cvx modelinden daha mı iyi actıve drive8 modeli

CVX ve ya vario şanzımanlı bir traktör kullanmadım. Bu nedenle bu şanzıman türü hakkında yorum yapamayacağım ancak ikisinin şanzıman dışında neredeyse hiç bir farkı yok. En büyük fark şanzıman. CNH grubu uzun süredir 17×16 ve ya 16×16 yarı otomatik şanzıman kullanıyordu. Active drive 8 ile yarı otomatik şanzıman tipini zenginlestirmisler. 3 kademe 8 vites daha geniş bir vites aralığı sunmuş. Ayrıca bu seri ile dingil açıklığı 260 cm üzerine çıkmış. Maxxum 145 serisini en yakın rakibinden %9 oranında daha az yakıt tüketimmis.

Aşağıdaki linkten tüm özelliklerini görebilirsiniz.
https://www.caseih.com/emea/en-za/products/tractors/maxxum-series/maxxum-multicontroller#
 
CVX ve ya vario şanzımanlı bir traktör kullanmadım. Bu nedenle bu şanzıman türü hakkında yorum yapamayacağım ancak ikisinin şanzıman dışında neredeyse hiç bir farkı yok. En büyük fark şanzıman. CNH grubu uzun süredir 17×16 ve ya 16×16 yarı otomatik şanzıman kullanıyordu. Active drive 8 ile yarı otomatik şanzıman tipini zenginlestirmisler. 3 kademe 8 vites daha geniş bir vites aralığı sunmuş. Ayrıca bu seri ile dingil açıklığı 260 cm üzerine çıkmış. Maxxum 145 serisini en yakın rakibinden %9 oranında daha az yakıt tüketimmis.

Aşağıdaki linkten tüm özelliklerini görebilirsiniz.
https://www.caseih.com/emea/en-za/products/tractors/maxxum-series/maxxum-multicontroller#

Aynı dyna şanzıman gibi actıve drive 4 vardı şimdi 8de var.Ama şanzıman zenginleşmiş deniliyorda chn zaten 24+24 şanzımanı daha ufak serilerde kullanırken koca motorlarda 16+16 kullanıyor bana bu şaçma geliyor.Eğer geliştirdi demek isteniyorse farmall u prodaki gibi 32+32 çok daha güzel bi şanzıman olur ve tadındanda yenmez kanaatindeyim
 
Motorun tork artış yüzdesi %40, azalış yüzdesi %37 , 8 vites, 3 kademe, full power shift, ara kademelerde debriyajsız geçiş sağlıyor.Vites aralıkları max torkun azalma noktasından, max güç noktası aralığı kadardır.
Vites oranlarını bu şekilde ayarlıyorlar.
Tavşan akselerasyonunda farklı değerler kullanılıyor.
 

Benzer Konular