3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER


Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

2. viteslerinde sorun varmış zaten motorların zayıf olduklarında dolayı değil.
Volkan ağabeygilinde (anayurtlu 3105d ) 2. viteste bir dişli değişmişti sanırım kendisi daha ayrıntılı anlatır ama şanzuman zayıflığından olduğunu sanmıyorum.
 
Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

demir45 link=topic=48669.msg474487#msg474487 date=1322053503' Alıntı:
2. viteslerinde sorun varmış zaten motorların zayıf olduklarında dolayı değil.
Volkan ağabeygilinde (anayurtlu 3105d ) 2. viteste bir dişli değişmişti sanırım kendisi daha ayrıntılı anlatır ama şanzuman zayıflığından olduğunu sanmıyorum.
benim bildigim 2. Vites dislisinde uretim hatasi var.sanzimanin zayif olmasi motorun asiri kuvvetli olmasindan dolayi.sanziman hakikaten zayif. ıh-*-s
 
Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

bizde 3.095 var , kırma olmadı ama 2. vites dişlisinde ses yapmıştı , karıncalanma dedikleri bu , bir defa değiştirdik şimdi düzeldi. Deutz motor gerçekten iyi performans veriyor , daha güzel bir şanzıman ve ve hidrolik olsaydı çok daha iyi olurdu.
 
Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

demir45 link=topic=48669.msg474487#msg474487 date=1322053503' Alıntı:
2. viteslerinde sorun varmış zaten motorların zayıf olduklarında dolayı değil.
Volkan ağabeygilinde (anayurtlu 3105d ) 2. viteste bir dişli değişmişti sanırım kendisi daha ayrıntılı anlatır ama şanzuman zayıflığından olduğunu sanmıyorum.
bizimki hiç bitarafı kırmadı ama 3viteste iken motor boşa çıkınca vitesten çıkıyodu bu ilk aldığımız sene oldu aynı sene 10tane phantom alındı bizim köyde sadece bizimkinde bu sorun vardı..dediğim gibi yükteyken çiftte yolda hiç sorunu yoktu ama arkanda 3-4 tane römork var bayır çıkıyorsun bayır bitip düzlüğe çıktığınızda tam römorklarla traktörün arasında bi boşluk oluyor tam o sıra çıkıyordu işte fakat bayır inerken römorklar iteklemeye başlayıncada katiyen çıkmıyordu.. dediğim gibi bunu 3. viteste yapıyordu servis geldi garanti kapsamında değiştirdi ogün bu gündür Allaha şükür bişey olmadı..ben 2. vites kırma olayını burada duydum onuda şuna bağlıyorum phantomlarda ve diğer masseylerde 2.vites tam senkromeçtir geri giderken ses yapmadan geçer 2ye dolayısıyla geriden ileriye masseyciler hep 2yi kullanır ve düzde kalkarkende hep 2 kullanılır o yüzden kırabilir benim aklıma başka bişey gelmiyor. :) ama dediğim gibi köydekilerin hiçbirinden duymadım bizim köy 65hane herkes birbirini yakından tanır.
 
Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

anayurtlu 3105d link=topic=48669.msg474641#msg474641 date=1322066926' Alıntı:
bizimki hiç bitarafı kırmadı ama 3viteste iken motor boşa çıkınca vitesten çıkıyodu bu ilk aldığımız sene oldu aynı sene 10tane phantom alındı bizim köyde sadece bizimkinde bu sorun vardı..dediğim gibi yükteyken çiftte yolda hiç sorunu yoktu ama arkanda 3-4 tane römork var bayır çıkıyorsun bayır bitip düzlüğe çıktığınızda tam römorklarla traktörün arasında bi boşluk oluyor tam o sıra çıkıyordu işte fakat bayır inerken römorklar iteklemeye başlayıncada katiyen çıkmıyordu.. dediğim gibi bunu 3. viteste yapıyordu servis geldi garanti kapsamında değiştirdi ogün bu gündür Allaha şükür bişey olmadı..ben 2. vites kırma olayını burada duydum onuda şuna bağlıyorum phantomlarda ve diğer masseylerde 2.vites tam senkromeçtir geri giderken ses yapmadan geçer 2ye dolayısıyla geriden ileriye masseyciler hep 2yi kullanır ve düzde kalkarkende hep 2 kullanılır o yüzden kırabilir benim aklıma başka bişey gelmiyor. :) ama dediğim gibi köydekilerin hiçbirinden duymadım bizim köy 65hane herkes birbirini yakından tanır.
Dediklerin doğru :) Ben ızgarada kazayağında mibzerde kalkarken filan çoğu zaman 2. vitesi kullanırım. 1. vites nadasta ve tarla hazırlarken kullanırım sadece. Bazıları traktörde 1. vitesle kalkıyor onları anlamıyorum alışmışım.
 
Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

3.085 im var. 2004 model. eski tip 7800 saatte. 15000 saati göreceğimden adım gibi eminim. verdiğim paraya bin kere helal olsun. phantomların tek sorunlu yanı 2. vites geçişleri.
 
Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

GÜRKAN link=topic=48669.msg478454#msg478454 date=1322593247' Alıntı:
3.085 im var. 2004 model. eski tip 7800 saatte. 15000 saati göreceğimden adım gibi eminim. verdiğim paraya bin kere helal olsun. phantomların tek sorunlu yanı 2. vites geçişleri.
inşallah görürsün.benim 398 de de aynı sorun vardı nedense
 

Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

sinan1 link=topic=48669.msg478979#msg478979 date=1322662948' Alıntı:
beyler phantomlarda turbo mevcutmu fabrika çıkışlı ???
ewet orjınal mevcut.
 
Ynt: 3,000 D ile 3,000 D PHANTOMUN ARALARINDAKİ FARKLAR NELER

GÜRKAN link=topic=48669.msg478454#msg478454 date=1322593247' Alıntı:
3.085 im var. 2004 model. eski tip 7800 saatte. 15000 saati göreceğimden adım gibi eminim. verdiğim paraya bin kere helal olsun. phantomların tek sorunlu yanı 2. vites geçişleri.
evet 2.vites öyle ama alışınca sorun olmuyo :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt