5065 e egzantirik degisimi

Katılım
28.06.2017
Mesajlar
48
Konum
bilecik

Merhaba arkadaşlar John deere 5066 e 2015 model traktorumuze 5403 modelinin egzantirigini taktiracagiz bu sayede bayılma boğulma hastalıklarından kurtulacakmis ouro 2 ye dönecek performans artacak taktıran arkadaşlardan görüş alabilirmiyim
 
Katılım
15.12.2008
Mesajlar
3,273
Konum
balıkesir
Euro 2 ye dönmek, doğamız için, kömürlü santral kurmak gibi olur.
Orijinal traktör motor dizaynlarina dokunmayın.
Servisiniz ile görüşünüz, başka çıkar yollar bulunabilir.
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
6,554
Konum
Sakarya
MF 285 gibi römorkta 1 ton yükle son vites rampa tırmansın istiyorlar,
30 km/h son hıza sahip modellerde 55 hp olanlar rampayı seri 2. vitesle çıkabiliyor.
70 hp, 290 n.m. tork ve üzeri modeller seri 4 vitesle rampayı canlı çıkar.
Stabil çalışmalı ve tork artış yüzdesi %19 olan 5065 E , minibüs motoru gibi yükü taşıyor.
JD karakteristiği göstermiyor, JD sürüş tarzı 6115 MC serisinde görebiliyoruz.
 
Katılım
22.06.2012
Mesajlar
4,082
Konum
Denizli/Çivril

Euro 2 ye dönmek, doğamız için, kömürlü santral kurmak gibi olur.
Orijinal traktör motor dizaynlarina dokunmayın.
Servisiniz ile görüşünüz, başka çıkar yollar bulunabilir.
Çözüm belli daha büyüğünü almak
Oyuncak oldu traktörler hergün biri icat çıkarıyor bir ara yazılım yükseltme vardı şimdi egzantrik düşürme moda
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
6,554
Konum
Sakarya
Euro 2 ye dönmek, doğamız için, kömürlü santral kurmak gibi olur.
Orijinal traktör motor dizaynlarına dokunmayın.
Servisiniz ile görüşünüz, başka çıkar yollar bulunabilir.
Orijinal motor grafiklerine dokunulduğu için sorunlar yaşanıyor.
JD 6 serisi, alt modellerinde genel karakteristiğini yansıtamıyor.
JD motorlar genelde 1500 rpm civarlarında max tork noktası veya çevrelerinde sabit tork aralığı kullanır.
1900 rpm civarında max güç noktası veya sabit güç aralığı kullanır, motorun anma gücü genelde 1900 rpm devirdir.
Bazı serilerde 2100 rpm anma gücü tercihi , bazılarında 1750 rpm anma gücü tercihi yapıyor.
Motorların tork artış yüzdeleri genelde %35 civarı olurdu.
5 E serisinde %20 tork artış yüzdesi var, 5 M serisinde %30 tork artış yüzdesi var.
Motor tepkileri JD 2130 a hiç benzemez.
Motor yük dengeleme devirlerinin konumları değiştirilirse sürücü eski devir konumlamalarını arar , bulamayınca fazla yakıt yaktırır.
Kısa devir çalışmalı motordan uzun devir çalışmalı motora geçilirse vitesleri çabuk değiştirmek ister, yine yakıt fazlalaşır.
JD motorda 1500-1900 rpm devir aralığı kullanılıp vites değiştirilirken, Fiat'ta 1500-2300 rpm aralığı, Steyr de 1600-2500 rpm devir aralığı devir verilip vites değiştiriyoruz.
JD 5 E seride 1400-2400 rpm aralığı kullanılıp vites değiştireceğiz.Uzun devir çalışmalı motorunda zamanlama kayıpları yüksek oluyor , devirle güç yönetimi yaparız.
1900 rpm devirde motor max gücü aranır, bulamayınca egzantrik değiştirelim akla geliyor.
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt