Frende ve yakıtta sdf. Johndeere in 5E serisinde 4x4 lerde şafttan 4 tekeri frenleme var mı? Erkunt hattat new holland gibi frene basınca otomatik 4 çekere alıyor mu?
Yakıtta SDF demişsiniz, katılmıyorum.Argon 3^75 kullandık.Tork:265 n.m Yedek:%20 Güç:72 hp Tork yedeğiyle 317 n.m torku(çekişi) 1600-2200 devir aralığında verebiliyor.4 12 pullukta 6 km/h hızla anca gidebiliyor.Motor stabil (durağan) çekiş özelliğine sahiptir.65C motoru Tork:260 n.m Yedek:%35 Güç:65 hp Tork yedeğiyle 370 n.m den 260 n.m 'ye torku 1500-2300 devir aralığında verebiliyor.4 12 pullukta 8 km/h hızla gidebilir.
Motor karakterleri ve çekiş durumları farklı.65c motoru daha fazla çekiş patlaması yapar,argon daha stabil çalışır.Tarla motorlarının tork yedekleri %30 civarlarında, bazı modeller %20 çoğunluk %30 C serisi %35
JD 5065E Tork:247 n.m Yedek:%23 Güç:70 hp Tork yedeğiyle 300 n.m torku 1400-1900 devir arası vermesi lazım, genel karakter böyleydi, emin değilim, 2400 devirde de 70 hp güç verir, fakat bu devirde torku azalıyor.1900 devirde tam çekişli çalışıyor.Motor SDF gibi stabil(durağan) çalışmalıdır.
1900 devir uygun ekipman 6-7 km/h hızla gider, sanırım.
4 piston motor kararlı çalışmada farkı var.Özellikle rampa arazide belli ediyor.
Gezmeli işlerde uygun devir kullanılırsa yakıtlar birbirine yakındır.Ağır işlerde ve şoför farkıyla yakıtlar değişir.Kanaatindeyim.Arz ederim.