54c yi çiftçekere çevirme


Selamun aleyküm arkadaşlar elimde 97 model 54c var. bunu tt55 ler gibi çift çeker yapmak istiyorum. gövde olarak tt lerde aynı sayılır. ihtiyacım olan ön spot,yavru şanzıman,ön dingil,şaft gibi parçaLar. ben bunları nerden ve kaça bulabilirim? daha önce benzer uygulama yapanlar varsa yardımlarını bekliyorum herkese teşekkürler...
 
Güzel kardeşim benim, hiç gerek yok. O makine çift çekerlik için yaratılmamış. Ha dersen ki lazım o zaman tt 55 çift çeker al aynı masrafa hatta belki daha aza gelir, traktörün de fabrika çıkışlı çift çekeri olur. Ben de 54 c kullanıcısıyım artık değiştirme zamanı geldi. Tt4 65 ya da jx 65c almayı düşünüyorum mesela. Sen de bütçene göre bi fabrika çıkışı 4wd bak derim
 
Selamun aleyküm arkadaşlar elimde 97 model 54c var. bunu tt55 ler gibi çift çeker yapmak istiyorum. gövde olarak tt lerde aynı sayılır. ihtiyacım olan ön spot,yavru şanzıman,ön dingil,şaft gibi parçaLar. ben bunları nerden ve kaça bulabilirim? daha önce benzer uygulama yapanlar varsa yardımlarını bekliyorum herkese teşekkürler...
Güzel konu,tebrik ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: Kerim_Eken_39
Bence 54 c nin eksik yanları var ama dört çeker bunlardan biri diğil çünkü traktör dört çeker için yapılmamış 415 in bile dt si var ama fabrika çıkışı. Bence 54 c nin ağırlığı artırılmalı traktör çok hafif yere tutunamıyor tutunabilse kopartıcak ama
 
Güzel kardeşim benim, hiç gerek yok. O makine çift çekerlik için yaratılmamış. Ha dersen ki lazım o zaman tt 55 çift çeker al aynı masrafa hatta belki daha aza gelir, traktörün de fabrika çıkışlı çift çekeri olur. Ben de 54 c kullanıcısıyım artık değiştirme zamanı geldi. Tt4 65 ya da jx 65c almayı düşünüyorum mesela. Sen de bütçene göre bi fabrika çıkışı 4wd bak derim
Case jx 65 c bence tt4 65 ten iyidir tercih senin tabiki
 
  • Beğen
Tepkiler: FENOMEN
Tek sorun mekanik dif kilidi ve 0.3 litre fazla olan motor hacmi keşke ikisini de kullanan bir arkadas bizi aydınlatsa
Diferansiyel kilidi deneme amaçlı bir kaç kez kullandık, sorunsuz çalışıyor.Motor esnek olduğundan dif kilide ihtiyaç fazla duymazsınız.
Fiat 6056S, 4*2 den 65 C 4*2 ye geçen arkadaşın yakıt şikayeti yok, düz arazide 4 lü havalı ekim mibzeri kullanıyor.
Rampa arazide durum değişir.1 ton luk matris 20 li goble ile 75 C 4*4 ani kalkışlarda kafa silkeler.
 

Beyler şu tt55 in 54 c den ne farkı var

Herbir yeri aynı

koç grubu son 20 yılda hiç bir değişiklik yapmadı yerli serilerde

Daha 2008 e kadar motorlarında turbo bile yoktu.

Adam heves etmiş belliki merakı var.
Parçalar tedarik edilebilirse kolaylıkla yapılabilir.

Hem öğrenmiş oluruz olup olmadığını

Tabi bu durumun maddi yönü var
Yoksa başka sorun olacağını düşünmüyorum.

Parçalar konyadan çıkma bulunabilir araştırmak dolaşmak lazım.

Çokta pahalıya patlicanı düşünmüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Tek sorun mekanik dif klidi ve 0.3 litre fazla olan motor hacmi keşke ikisini de kullanan bir arkadas bizi aydınlatsa

İkisinide kullandım kendim de şuan jx65c kullanıyorum tt4.65 e göre daha atik dört silindir olması sebebi ile hemen bayılma yapmıyor bayılsa bile hemen kesmiyor topLamaya çalışıyor motor kendini tt4.65 ise onun kadar toplayamıyor artı casenin rampa performansı daha iyi bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Aygün 10

Benzer Konular