Debriyaj çok sert olduğu için 300 saat civarlarında pimi koptu gittim pim aldık ama ayarı bozulduğu için ayırma yapmıyordu stop edip vites geçirdim ilçedeki servise götürdüm traktörü bölüp ayar yaptılar 2 gün yattı 450 saat civarındayken çalışırken birden akü lambası yandı aşağıya inip baktığımda kayışın dönmediğini gördüm stop ettim kayışın gerilmesini sağlayan takoz kopmuş gittim servisten aldım taktım yaklaşık 2 saat kaybım oldu birgün yine tarlada çalışırken birden traktör sarsıntılı çalışmaya başladı 1 dk sonra yağ ışığı yandı hemen stop ettim servisi aradım getirmeniz lazım dedi çekerek ilçedeki servise götürdüm yaklaşık 1hafta yattı yağın dönüşünü sağlayan parçanın burcu bozulmuş aynı boyutta burcu bir türlü bulamadılar en sonunda new hollandtan alıp yapmışlar new holland tr6 ile takas yapmıştık bayiye götürürken farketmişler duman yapıyormuş servise çekip baktırmışlar turbo bozulmuş o yapıldı şimdide daha 670 saatte traktörde turbo bozuluyor yazık vallah 96 model 398 ve 2007 model 3095imiz var ne turbosu bozuldu nede tarlada kaldık