• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

8053 gitti jxc55 geldi

Katılım
19.08.2015
Mesajlar
2,936
Konum
Kayseri/Pınarbaşı
Servise gidersen yada gelirlerse civatalarını kontrol ettir ağırlık v.s civatalar gevşiyor.Ayrıca lastik havalarına bak baktır dengesiz oluyor hepsi aynı ayarda değil ben kendim tamamladım lastik üstünde kaç hava olacağı yazıyor.
 
Katılım
14.10.2016
Mesajlar
269
Yaş
45
Konum
Çanakkale
Servise gidersen yada gelirlerse civatalarını kontrol ettir ağırlık v.s civatalar gevşiyor.Ayrıca lastik havalarına bak baktır dengesiz oluyor hepsi aynı ayarda değil ben kendim tamamladım lastik üstünde kaç hava olacağı yazıyor.
Anladım abi sağolasın zaten her kullanımdan sonra bi göz gezdirmeye çalışıyoruz gevşeyen yer var mı diye bakıyoruz

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Katılım
11.02.2008
Mesajlar
2,329
Konum
Tekirdağ
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin tekerleri düz bassın. Jxc ler yakışıklı makina birazcık teknoloji koysarmış daha da çok albenisi olurmuş.
 
Katılım
24.11.2016
Mesajlar
72
Konum
BURDUR
Hayırlı uğurlu olsun. İyi traktör. Allah Kaza Bela vermesin. Segmentinin ve Türk Malı olarak bence güzel bir traktör. Yeni aldığınız için anlaşılmaz ama yakıtı konusunda da bilgi verirsen. Muhtemelen ekonomik olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
24.11.2016
Mesajlar
72
Konum
BURDUR
Göstergeler elektronik, mekanik shuttle mevcut, 4 hidrolik çıkış gibi özellikleri olması gerekiyor.
 
Katılım
24.11.2016
Mesajlar
72
Konum
BURDUR
Başak serisine neden devam etmediniz? 60 Hp olan ve ikinci elde neredeyse yarı fiyatına (B6020) Bildiğim kadarıyla bu traktör de dayanıklı ve özellikli bir traktör.
 
Z

Ziyaretçi İpek

Hayırlı olsun,kardeşim.Öncelikle lastik havalarını ayarlamalısın.Damperli römork kullanıyorsan önler 25 arkalar 25 psi olursa fazla zıplama yapmaz.Pulluk 3 12 tavsiye ederim.Balon lastik olduğundan kesek çiğnemez.
takviye 3 veya 4 1900 2000 devir çalışırsan motor açılır.1600 devir en düşük yakıt noktası.1500 devir tork tepesi 1840 devir güç tepesi 2300 devir güç sonu 1300 devir turbo ve EGR açışı 2300 devir turbo ve EGR devre dışı kalıyor.Malum kış radyatör suyunun bomesinede baktırsan faydalı olur.İyi çalışmalar...
 
Katılım
14.10.2016
Mesajlar
269
Yaş
45
Konum
Çanakkale
Hayırlı olsun,kardeşim.Öncelikle lastik havalarını ayarlamalısın.Damperli römork kullanıyorsan önler 25 arkalar 25 psi olursa fazla zıplama yapmaz.Pulluk 3 12 tavsiye ederim.Balon lastik olduğundan kesek çiğnemez.
takviye 3 veya 4 1900 2000 devir çalışırsan motor açılır.1600 devir en düşük yakıt noktası.1500 devir tork tepesi 1840 devir güç tepesi 2300 devir güç sonu 1300 devir turbo ve EGR açışı 2300 devir turbo ve EGR devre dışı kalıyor.Malum kış radyatör suyunun bomesinede baktırsan faydalı olur.İyi çalışmalar...
Allah razı olsun Abi verdiğin bilgiler içinde teşekkür ederim mesajını da yeni gördüm
 


Üst Alt