BAKTIK SIKINTI GÖRÜNMÜYORfren yağına baktınız mı?
ONDAN OLACAĞINI SANMAM AMA FREN KAPALI SİSTEM OLMASI GEREK BAKALIM USTA ÇAĞIRDIK NE DİYECEKTam anlamam ama bunların fren ve hidroliği aynı yağı kullandığı için hidrolik damperli römork kullanırken başka başka römorklar takınca yağ karışıyor ve frenler bozulmaya, tutmamaya başlıyor. bu sebepten bazı insanlar römorkunu kimseye vermez ve emanet römork alırlarsa hortumunu söker içindeki yağı akıtır öyle kullanır. bu seferde kendi motorunun şanzımanından yağ eksiltmiş olur ama üzerini tamamlayarak devam ederler.
Dediğim sebepten olmamış da olabilir.
Sorun cözüldümü bilgi verirmisinONDAN OLACAĞINI SANMAM AMA FREN KAPALI SİSTEM OLMASI GEREK BAKALIM USTA ÇAĞIRDIK NE DİYECEK
hidrolik yağı ayrı 10.30 kullanılıyor fren yağı dot3 diye özel bir yağ su gibi ince ve sarı renk ayçiçek yağı gibi fren merkezinde hava kalmış olabilir kabin altında fren alt merkezleri olur üzerinde hava alma tapası var o tabayı gevşetip freni pompalayacak bir kişi yağ ygelene kadar yağ kutusunun kapağını da açın bu arada eğer pompaladığınızda yağ gelmezse eczaneden 1 tane büyük sırınga alın çam uçlu 60 ml civarında hava alma tapasını gevşetin dot3 yağı çekin şırıngaya alttaki merkezin hava alma tapasından boru ve şırınga yardımı ile basın yağ direk fren hidroliği kutusuna doğru gider zaten içinde hava varsa da yağ kabından çıkar yağ kutuya gelince tapayı sıkın 2 tane merkez var ikisinede aynı işlemi uygulayın gene düzelmez ise başka bir problem vardır üst merkez bozuktur frene basarsınız ama içi dağıldıysa basınç oluşturmaz oda frenlerinizi sıkmazTam anlamam ama bunların fren ve hidroliği aynı yağı kullandığı için hidrolik damperli römork kullanırken başka başka römorklar takınca yağ karışıyor ve frenler bozulmaya, tutmamaya başlıyor. bu sebepten bazı insanlar römorkunu kimseye vermez ve emanet römork alırlarsa hortumunu söker içindeki yağı akıtır öyle kullanır. bu seferde kendi motorunun şanzımanından yağ eksiltmiş olur ama üzerini tamamlayarak devam ederler.
Dediğim sebepten olmamış da olabilir.
Fren yağı dot3 birde ayrıca direksiyon için olan atf yağı var kırmızı ama td lerde atf yağı kullanılmıyor direkyon mili danfoza bağlı olduğu için direksiyona gelen yağ direk şanzımandan geliyor direksiyon ve şanzıman 10.30 frenler dot3 aklınızda bulunsunBEYLER MERKEZLER DEĞİŞTİ MALESEF FREN MÜŞÜRLERİ KRONİK SORUN OLDUĞU İÇİN BABAM FREN HİDROLİĞİ EKLEMİŞ Bİ YAĞI ORTAK KULLANIYORMUŞ AMA HANGİSİNİ ANLAYAMADIM KÖYDE USTANIN BAŞINDA OLMAYINCA
Merkezin çıkış borusunun deliği dar geliyor, geniş tip olanla değişiyor.Kronik bi sorun çoğu kimse dile getirmiyor.210 saatte 7556 S 4 kez ayar yaptırdım, yine istiyor.
Muhtemelen benim yazdığım sorun.BEYLER MERKEZLER DEĞİŞTİ MALESEF FREN MÜŞÜRLERİ KRONİK SORUN OLDUĞU İÇİN BABAM FREN HİDROLİĞİ EKLEMİŞ Bİ YAĞI ORTAK KULLANIYORMUŞ AMA HANGİSİNİ ANLAYAMADIM KÖYDE USTANIN BAŞINDA OLMAYINCA
dot koyma dedi usta lhm diye bi yağ varmış ondan başka bişey koyma dediFren yağı dot3 birde ayrıca direksiyon için olan atf yağı var kırmızı ama td lerde atf yağı kullanılmıyor direkyon mili danfoza bağlı olduğu için direksiyona gelen yağ direk şanzımandan geliyor direksiyon ve şanzıman 10.30 frenler dot3 aklınızda bulunsun
Geçmiş olsun. Bizim burada case jx100 firenleri boşaldığı için kendi kendine park edildiği yerden uçuruma yuvarlanarak pert oldu. Allah beterinden esirgesin.MERHABA ARKADAŞLAR SAMAN DÖKERKEN FRENLERİ BOŞALDI TRAKTÖRÜN RÖMORKU MAKASLAYIP DURDURDUK NEDEN YAPAR BAŞINA GELEN VAR MI ?Ekli dosyayı görüntüle 40147
Dediğiniz doğru LHM olucak mümkünse de Total in yağı daha iyidot koyma dedi usta lhm diye bi yağ varmış ondan başka bişey koyma dedi