ACİLL BAKARMISINIZ ARKADAŞLAR !!!


ARKADAŞLAR TRAKTÖRLERİN ARKASINDA ELEKTRİK SOKETLERİ VAR BUNLAR RÖMORKA BAĞLANIYOR VE BUNUN NASIL YAPILDIĞINI BİLEN VAR MI RÖMORKUN HER ŞEYİ TAMAM TESİSATI TAMAM AMA SOKET AYARI YAPILMADI NASIL YAPILIYO BİLEN ARKADAŞLAR VARSA LÜTFEN YAZSIN...
 
Biraz elektrikten anlamak gerekiyor, bir de voltmetre.
Voltmetre ile priz soket kablolarının hangisi sağ-sol sinyal, park ve fren lambalarını yaktığını tespit edip römorkun fişinde de ona göre kablo bağlantısını yapmak lazım.

Voltmetre varsa voltmetrenin siyah(eksi) probunu şaseye sabit bağlayın ya da tutun, kırmızı (artı) probunu ise sırasıyla soket içindeki çıkışları gezdirerek kontrol edin. 12,5--13,5 volt arası değer okumanız lazım voltmetre ekranında.
 
Biraz elektrikten anlamak gerekiyor, bir de voltmetre.
Voltmetre ile priz soket kablolarının hangisi sağ-sol sinyal, park ve fren lambalarını yaktığını tespit edip römorkun fişinde de ona göre kablo bağlantısını yapmak lazım.

Voltmetre varsa voltmetrenin siyah(eksi) probunu şaseye sabit bağlayın ya da tutun, kırmızı (artı) probunu ise sırasıyla soket içindeki çıkışları gezdirerek kontrol edin. 12,5--13,5 volt arası değer okumanız lazım voltmetre ekranında.
Voltmetre gerekmez 12v ampul o isi gorur
 
Zaten traktörün ki standarttır. Fabrika çıkışı olarak. Römork tesisatı doğruysa direkt olarak takınca çalışır. Yanlış varsada römork tesisatında vardır. Takın çalıştırın belli eder.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt