Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

ömer_06 link=topic=54313.msg573456#msg573456 date=1333373160' Alıntı:
td110d piyasaya sürülmediki
biliyorum.Ama geçenden forumdan birileri sipariş ettik diyordu.Ama kim hatırlamıyorum.
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

ömer_06 link=topic=54313.msg573459#msg573459 date=1333373354' Alıntı:
benim bildiğime göre t5060 piyasada satılıyor
doğru biliyorsun ;)
 
Katılım
18.01.2011
Mesajlar
3,602
Konum
Mersin \ Tarsus
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

emin daha piyaasda 110 luklar yok haziranda başlanacak diye bi laf var sadece. t5060da pek nadir var her bayide bulaman. eğer düşünüyorsanız 2 sinden birini birde ilerde kullanıp satarım dersen yerli modellere bak derim. yok satmam dersen uzun süre kullanırım dersen t5060 bak derim. ama t5060 la td110luk aynı değil td serisinin özellikleriyle t sersinin arasında çok fark var.
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

ali_durmuş link=topic=54313.msg573461#msg573461 date=1333373439' Alıntı:
emin daha piyaasda 110 luklar yok haziranda başlanacak diye bi laf var sadece. t5060da pek nadir var her bayide bulaman. eğer düşünüyorsanız 2 sinden birini birde ilerde kullanıp satarım dersen yerli modellere bak derim. yok satmam dersen uzun süre kullanırım dersen t5060 bak derim. ama t5060 la td110luk aynı değil td serisinin özellikleriyle t sersinin arasında çok fark var.
Bizim kapıda garantisi biten traktörü durdurmazlar satarlar.Td85 in garantisi bu yaz sonu bitiyor büyük ihtimalle satılacak..100-110 beygir arası birşeyler düşünüyorlar.İkinden biri.Hangisi piyasada daha üstünse onu alacağız.
 
Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,892
Konum
MALATYA/ELAZIĞ
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

bence yeni td 110 lar bir şeye benzemiyor ama nh nin ithal t5000 serisi iyi makinalar
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,256
Konum
Burdur
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

İthal seri daha iyidir tabiki t5060 çok güzel bi traktör... :)
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

bence alcaksan 50 60 al
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

phantomerkunt link=topic=54313.msg573467#msg573467 date=1333373984' Alıntı:
bence yeni td 110 lar bir şeye benzemiyor ama nh nin ithal t5000 serisi iyi makinalar
Tokmakcı link=topic=54313.msg573469#msg573469 date=1333374171' Alıntı:
İthal seri daha iyidir tabiki t5060 çok güzel bi traktör... :)
XxXEsinti66 link=topic=54313.msg573471#msg573471 date=1333374522' Alıntı:
bence alcaksan 50 60 al
Öneriler için teşekkürler .
 
Katılım
18.01.2011
Mesajlar
3,602
Konum
Mersin \ Tarsus
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

Emin01 link=topic=54313.msg573465#msg573465 date=1333373581' Alıntı:
Bizim kapıda garantisi biten traktörü durdurmazlar satarlar.Td85 in garantisi bu yaz sonu bitiyor büyük ihtimalle satılacak..100-110 beygir arası birşeyler düşünüyorlar.İkinden biri.Hangisi piyasada daha üstünse onu alacağız.
ozman td110 alın derim çünkü. ben baya bizaman kullancağım için t5060ı tercih ettim. ama sen 2 yıl kullnıp satacam diyon böyle bi durumda türk traktörden yana olsun tercihin. çünkü yerlinin almasıda satmasıda avrupa modellere bakış kolay. şuan bizim burdaki bayinin elinde t5060 var ağustostan beri bekliyor hala satmadı niye euro yüksek fiyatı pahalı avrupa model. ama kaliteden yana istersen kesinlikle t5060 derim.
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

emin al bi 5060 garantisi bitsede satma. yerli alsan arıza yapar illa o büyük bi ihtimal. öyle oluncada garnti önemli tabi. ama 5060 alsan uzun bi süre sorun çıkarmaz gibime geliyo 5-10 sene kullanır satarsınız onuda.
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

ali_durmuş link=topic=54313.msg573473#msg573473 date=1333374925' Alıntı:
ozman td110 alın derim çünkü. ben baya bizaman kullancağım için t5060ı tercih ettim. ama sen 2 yıl kullnıp satacam diyon böyle bi durumda türk traktörden yana olsun tercihin. çünkü yerlinin almasıda satmasıda avrupa modellere bakış kolay. şuan bizim burdaki bayinin elinde t5060 var ağustostan beri bekliyor hala satmadı niye euro yüksek fiyatı pahalı avrupa model. ama kaliteden yana istersen kesinlikle t5060 derim.
rocky link=topic=54313.msg573485#msg573485 date=1333376264' Alıntı:
emin al bi 5060 garantisi bitsede satma. yerli alsan arıza yapar illa o büyük bi ihtimal. öyle oluncada garnti önemli tabi. ama 5060 alsan uzun bi süre sorun çıkarmaz gibime geliyo 5-10 sene kullanır satarsınız onuda.
Dedikleriniz doğru..
 
Katılım
28.04.2010
Mesajlar
1,407
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

td110 siparişini biz verdik haziran teslim eski tiple farklı bi özelliği yok tasarımı değişik
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

alim1903 link=topic=54313.msg573556#msg573556 date=1333383112' Alıntı:
td110 siparişini biz verdik haziran teslim eski tiple farklı bi özelliği yok tasarımı değişik
Kardes kabinli mi ? ayıptır sorması fiyat nedir ? isterseniz mesaj atın :)
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

La Senin Bu Yeni Motor Alma İşi de Yordu İyice :)

Madem Alıp Satarsınız 2. El T5060 Öneririm ;)
 
Katılım
18.01.2011
Mesajlar
3,602
Konum
Mersin \ Tarsus
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

omerfarukkoc link=topic=54313.msg585685#msg585685 date=1335429148' Alıntı:
La Senin Bu Yeni Motor Alma İşi de Yordu İyice :)

Madem Alıp Satarsınız 2. El T5060 Öneririm ;)
emin gile yerli daha iyi olur ömer adamlar bayağı çamurda kullanacaklar, ve garatisi bitince yenisini alacaklar. bence al bi yerli td110d keyfine bak. emin tdd sersiyle aynı özellik zaten. t110d nin tek farkı tasarımı farklı olması.
 
Katılım
11.09.2010
Mesajlar
3,864
Konum
kırşehir

Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

tümosan maxima da geliyor
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: Arkadaşlar aranızda new holland td110d veya New Hollnd t5060 sipariş eden var mı

Eğer böyle giderse traktör filan alamayız..Elimizdekiler gitmesin ben ona da razıyım..

qarizmatiqa link=topic=54313.msg585705#msg585705 date=1335434536' Alıntı:
tümosan maxima da geliyor
Hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt