BAS BAS PARALARI ERKUNT'A.. YENİ TRAKTÖRÜM (Göktürk-)


Hayırlı ve uğurlu olsun; maliyetinin kat kat fazlasını kazandırsın inşaallah

Teşekkürler

hayırlı uğurlu olsun, hanenize bol bereket getirsin inşallah.
Güle güle kullan abi.

Teşekkürler.Sempatizandım kullanıcı oldum.Paslaşırız artık :)
Ek olarak:Avatarda Yusuf Tuyluoğlu tamam,fenomenimiz,gururumuz.Bala buluşmamızdan hatıra herhalde.Ama bir erkuntçunun avatarında Jd görülüyor :)

Hayırlı olsun Cemal abi. Güle güle kullan....

Teşekkürler Erkan.

Hayırlı olsun abi güle güle kullanın

Hayirli olsun

SM-A310F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

abim tekrar hayırlı olsun.
çok sevindim.

Çok teşekkürler.

Hayırlı olsun. Bereket getirsin.

Hayırlı olsun güle güle kullanın


Teşekkürler.

Hayırlı olsun Cemal abi çok sevindim
Emektar duruyormu

Tşk.Duruyor namıssız:) O haliyle çalışarak bana kazandırtıp Erkunt'u aldırdı.

Hayırlı olsun güle güle kullan

Hayırlı olsun güle güle kullan

Teşekkürler.
 
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
E+ yla arasında ne kadar fark vardı acaba?

Teşekkürler.Bu soruyu bekliyordum onun için ayrı cevap yazayım.

E+ ile donanım farkları,E+ da fazladan olanlar:

-Arka cam sileceği
-Kompresör
-Radyal lastik
-Sürücü koltuğunda yüksek arkalık ve körüklü alt kısım
-Kurt ağzı (kancalı) çeki kolu uçları
-Hidrolik orta kol
-Yan kollarda hidrolik destekler ve böylece 400 kg ek kaldırma kapasitesi.
Bildiklerim bunlar.Eksiklerim varsa Erkunt uzmanı [MENTION=52817]Ercan AYKUŞ[/MENTION] cevaplar artık.
Eğer 3-4 saat bekleyebilseydim benim için de kancalı çeki kolu yapılacaktı,beklemedim.Sıfır olarak ikisi 1350 TL,sadece kol başları değişecekse tanesi 250 TL.

E+ ile parasal farklar:

Son listeye göre E+ 10 lira (X1000) daha pahalı.E+ peşin indirimiyle 140 lira.Ben E'yi 30 lira indirimli aldım (Anahtar teslim 100'e) çünkü 2018 model.Aynı indirimle 2018 model sıfır saat E+ bulabilseydim 10 bin daha verip alırdım ama yoktu.2019 model olsun diye 3 ay için 30-40 bin daha verip E veya E+ alınmaz elbette.
Ayrıca şu andaki liste 2 ay öncesine ait.Her an zam gelebilir.
 
Teşekkürler.Bu soruyu bekliyordum onun için ayrı cevap yazayım.

E+ ile donanım farkları,E+ da fazladan olanlar:

-Arka cam sileceği
-Kompresör
-Radyal lastik
-Sürücü koltuğunda yüksek arkalık ve körüklü alt kısım
-Kurt ağzı (kancalı) çeki kolu uçları
-Hidrolik orta kol
-Yan kollarda hidrolik destekler ve böylece 400 kg ek kaldırma kapasitesi.
Bildiklerim bunlar.Eksiklerim varsa Erkunt uzmanı [MENTION=52817]Ercan AYKUŞ[/MENTION] cevaplar artık.
Eğer 3-4 saat bekleyebilseydim benim için de kancalı çeki kolu yapılacaktı,beklemedim.Sıfır olarak ikisi 1350 TL,sadece kol başları değişecekse tanesi 250 TL.

E+ ile parasal farklar:

Son listeye göre E+ 10 lira (X1000) daha pahalı.E+ peşin indirimiyle 140 lira.Ben E'yi 30 lira indirimli aldım (Anahtar teslim 100'e) çünkü 2018 model.Aynı indirimle 2018 model sıfır saat E+ bulabilseydim 10 bin daha verip alırdım ama yoktu.2019 model olsun diye 3 ay için 30-40 bin daha verip E veya E+ alınmaz elbette.
Ayrıca şu andaki liste 2 ay öncesine ait.Her an zam gelebilir.

Bende 90e+ kullanıcısının zaten farkları biliyorum:)
Yan gergilerin bağlantı kısımları güçlendirilmiş onu dark ettim.2016 model bizdeki,iki tarafı da kırdım.
Kliması güzeldir en düşük seviyede bile güzel soğutur.
E serisi bence şanzuman bakımından iyi sorunsuz ve güzel çalışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Göktürk.
Teşekkürler.Bu soruyu bekliyordum onun için ayrı cevap yazayım.

E+ ile donanım farkları,E+ da fazladan olanlar:

-Arka cam sileceği
-Kompresör
-Radyal lastik
-Sürücü koltuğunda yüksek arkalık ve körüklü alt kısım
-Kurt ağzı (kancalı) çeki kolu uçları
-Hidrolik orta kol
-Yan kollarda hidrolik destekler ve böylece 400 kg ek kaldırma kapasitesi.
Bildiklerim bunlar.Eksiklerim varsa Erkunt uzmanı [MENTION=52817]Ercan AYKUŞ[/MENTION] cevaplar artık.
Eğer 3-4 saat bekleyebilseydim benim için de kancalı çeki kolu yapılacaktı,beklemedim.Sıfır olarak ikisi 1350 TL,sadece kol başları değişecekse tanesi 250 TL.

E+ ile parasal farklar:

Son listeye göre E+ 10 lira (X1000) daha pahalı.E+ peşin indirimiyle 140 lira.Ben E'yi 30 lira indirimli aldım (Anahtar teslim 100'e) çünkü 2018 model.Aynı indirimle 2018 model sıfır saat E+ bulabilseydim 10 bin daha verip alırdım ama yoktu.2019 model olsun diye 3 ay için 30-40 bin daha verip E veya E+ alınmaz elbette.
Ayrıca şu andaki liste 2 ay öncesine ait.Her an zam gelebilir.

Donanım olarak zaten eksikleri yazmışın abi [emoji4]
Radyal lastik teleskobik ayna çizi lambasını da ekledik mi gerisi aşa yukarı tamam.

Profil resmi Yusuf emmi ile ilk yüzyüze görüşüp el sıkışmamızın hatırası [emoji4]

John deere ise o gün buluşmaya traktör getirdi onun hatırası [emoji1362]

[emoji4]
 
Traktör 83 hp, 348 n.m. %30 tork yedeği bulunuyor.Perkins motor grafikleri forumda var, 1000-1700 tork bandı, 2000 devir güç noktası bulunuyor, güç bandı bulunmuyor.En az yakıt bölgesi 1400-1800 devirdir fakat 1400-1800 devir arası hafif yüksek olduğu için yük altında ya 1400 devir yada 1800 devir tercih edilir.Rodaj süresinde toprak işlemlerinde 1800 devir kullanmak uygundur, eski MF 200 serilerinin uyarı bölümlerinde de aynısı yazar.
Kuyruk mili kullanımında 540 deviri 1400 veya 1800 devirde yakalaması gerekir, kuyruk mili farklı devirlere konumlandırılmış, çift sıra silaj makinesi 1000 devir uyumlu olanlarda 1800 devirde 1000 devir olması gerekir, farklı ise makinelerin kasnak ayarları değiştirilir, katalogta belirtmiyor, bilgilendirirseniz sevinirim, kuyruk mili gücü 55 kw civarları olması lazım, saman balyesi bağlama da Fiat ta olduğu gibi 1900-2300 devir arası güç bandı bulunmuyor, kuyruk mili çabuk hızlanıyor, kavrama yumuşaklığı nasıldır, bilmiyorum.
Debriyaj balatası tekli, çiftli olmasını tercih ederdim, daha uzun ömürlü oluyor.Tork konvertörü bulunsa balatanın ömrü daha uzun olur, taksilerde genelde kullanılır.
Traktörün arka kısım ağır, saman bağlama da sap üzerinde tek frende arka kısım kaymaz, manevra azalıyor.Cant içi ağırlıklar yerine göre kullanılmalı, 2 adet olması yeterlidir, fazlası şanzımana yüktür.
Mekanik shuttle ın bakım maliyeti az, forumda beğenmeyenler var ama hidrolik shuttle bakım maliyeti yüksek.
El gazının çubuğunun boyu kısa ve kullanımı sert, hidrolik kumanda kolları ve damper kolları da aynı şekilde, biraz daha uzun yapmaları gerekir.Patinaj kilidi, el freni tarzında yapılabilir.
Fiyat/fayda olarak çok uygun almışsınız, hayırlısı olsun.
 

Benzer Konular