Başak Neden Tutulmuyor ?

Başak neden tutulmuyor demişsin atası steyr gibi bol arıza çıkaran hararet yapan sürekli ayna mahruti kıran çekmeyen 55 beygir fiattan daha aşağı çekisi olan beş para etmeyen bi motor olduğundan olabilirmi

Klasiklerin yeni versiyonu işin söyledikleriniz doğru değil. Turbo ile güçlendirilmiş bir motor mevcut. Ayna mahruti vb uygunsuzluklarda son dönem çalışmaları ile ortadan kaldırılmış. Yanı sıra yapılan iyileştirme çalışmaları ile traktör iyi bir hale getirilmiş. Bence bu denli kötülenecek bir makina değil
 
Klasiklerin yeni versiyonu işin söyledikleriniz doğru değil. Turbo ile güçlendirilmiş bir motor mevcut. Ayna mahruti vb uygunsuzluklarda son dönem çalışmaları ile ortadan kaldırılmış. Yanı sıra yapılan iyileştirme çalışmaları ile traktör iyi bir hale getirilmiş. Bence bu denli kötülenecek bir makina değil

Çok kullandım kapıdan içeri sokulacak makina değil eskisi neyki yenisi ne olsun benim görüşüm bu başak=çöp denektir benim için çak kibriti yak gitsin
 

1998 de haloğlu sıfır aldı 8073 yanılmıyorsam arızalar hiç bitmedi en son krankı kırınca yaptırıp sattı.Yeniden piyasa yapmaya başladı zaman gösterecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: grall
Basak klasik 2075 kabin klimali aldim 2017 de tek sorunu kabin takozlari iki sefer garantiden degisti simdi yeni takoz yapmislar onu taktilar eskisi malzeeme sorunluymus bakalim ne olacak motor da 72 beygir olmasina ragmen gayet iyi cekiyor tumo ve erkuntdan daha saglam bence
 
1998 de haloğlu sıfır aldı 8073 yanılmıyorsam arızalar hiç bitmedi en son krankı kırınca yaptırıp sattı.Yeniden piyasa yapmaya başladı zaman gösterecek.

Sanko aldıktan sonra bir çok iyileştirme yapıldı. Yeni modellerde cabası. Özelleştirme sonrası Sanko ile pazardaki satış sayısı ciddi anlamda arttı. Kalıcı olmak için müşteri memnuniyetini sağlamak adına gerekeni yapacaklarını düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismailozmen74
1998 de haloğlu sıfır aldı 8073 yanılmıyorsam arızalar hiç bitmedi en son krankı kırınca yaptırıp sattı.Yeniden piyasa yapmaya başladı zaman gösterecek.

İki çeşit krank mevcut, orijinal Avusturya ve Gelmonth krank (yan sanayisi), orijinal olana kolay bir şey olmaz.Bizim çevrede çok kullanılan bir traktördür, huyundan biraz anlamak gerekiyor, CNC tezgahları modernize edildi, mazot pompası orijinal Alman takılması gerekir, debriyaj ve kuyruk mili bilyası kaliteli olandan takılır, radyatör geniş göz takılır fakat 40 derece üstü sıcağa tahammül etmiyor.Eski modellerin malzeme standartları eksiği olduğundan diferansiyel dağıtma gibi arızaları oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuğ han

Deutz Fahr 5g serisine benzettim ben tasarımı. Hayalet ekran daha önce diğer markalarda da kullanılmıştı.
Hidrolik sistem de aynı şekilde diğer firmalarda daha önce kullanılmıştı. Şanzıman gerçekten powershift veya power shuttle mıdır bilemem.
 

Benzer Konular