BEYLER BOŞ GECMEYIN!! ' Yorumları alalım ltfn


Bu traktor hakkındaki yorumlarınızı alalım lutfen yakıt çekiş arıza durumu ozellıkle yakıtı dusunduruyo 1473630915498.jpg1473630926413.jpg1473630940153.jpg1473630946826.jpg
 
Ben traktorlerde 80 bb kadar 3 silindirli olmalarını tercih ediyorum,boylelikle yakıt tasarrufu ve serilik olacağını dusunuyorum.Uzulmezseniz ,4 silindir çok yakacak,5 silindir ondan da fazla yakacaktir,bence diyorum
 
Ben traktorlerde 80 bb kadar 3 silindirli olmalarını tercih ediyorum,boylelikle yakıt tasarrufu ve serilik olacağını dusunuyorum.Uzulmezseniz ,4 silindir çok yakacak,5 silindir ondan da fazla yakacaktir,bence diyorum
Yo yakıt konusunda endişe etmeyin youtube'da video da var 5700 tarla tipiyle adam rulo balya yapıyor ve yakıtını da yazmış hatta.
Bence 5 piston olunca zorlanmıyor ve daha rahat işçilik yapıp az yakıyor sanırım.https://youtu.be/xSh1pjX3oog
 
Bunun M serilerine neden bakmıyorsunuz onların motorları turbo intercooler 16 valf. ME5700 den çok daha fazla kapasiteye sahipler hemde hidrolik shuttle var. ME5700 de debriyajla basıpta ileri geri yapacaksın.
 
Ama 80 milyar bu 40 bın ayrıca bu turbosuz ama 5 sılındir turbo yerine sılındır koymuslar yanı fazla bı fark olacagını sanmam gucte mekanık levye konusuna gelınce me 5700 ların bazı modellerındede hidrolik shuttle var varsın mekanık shuttle olsun bı satıl koluna neden 40 bın daha verim ki basarım debrıyaja nolucak sanki ayagımımız mı eskıcek
 
5 sılındır malıyetlı ve hassas uretım gerektırır subab ayarlaması zordur ama krankın donus acısını ne 2 ye nede 3 e boler 5 e boler yaklasık her piston 72 derecelık cevırme gorevı uslenır muazzam tork rezervı ve tork elde edılır en cok kullanılan arac Galiba ford transıt 5 cyl 3.2 lt 200 hplık dızel motordu
 

Caponlar bu traktor ustunde baya bı calısmıs anladıgım kadarıyla onun ıcınde iyi olacagı kanatındeyım bu arada hangı transit kac modelde 5 sılındır var
 
Ama 80 milyar bu 40 bın ayrıca bu turbosuz ama 5 sılındir turbo yerine sılındır koymuslar yanı fazla bı fark olacagını sanmam gucte mekanık levye konusuna gelınce me 5700 ların bazı modellerındede hidrolik shuttle var varsın mekanık shuttle olsun bı satıl koluna neden 40 bın daha verim ki basarım debrıyaja nolucak sanki ayagımımız mı eskıcek

Bir turbonun yerini hiçbir zaman ilave bir silindir dolduramaz. Zaten teknik özelliklerdende belli ediyor kendini. Sizin yapacağınız işe de bağlı olan bir durum. Eğer işiniz çok ise hem yakıt hemde performans olarak daha yüksek özellikli modelleri tercih etmenizde fayda var.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt