Steyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.
Soğuk iklim motoru, su kanalları dar, motorun çabuk ısınması için düşünülmüş, yüksek termostatla 87 C çalışıyor, 40 derece sıcakta soğutma sistemi yetersiz geliyor, motor şişiyor.Su kanalları büyültülecek, soğutma sistemi iyileştirilmelidir.Malzeme standartlarının iyileşmesi gerekiyor, Eski modellerden 3 defa şanzıman defransiyel topladık, şanzıman vitesler, yol hızları çabuk yavaşlayan yapısı var,vites hız boyları biraz kısaltılıp ayna-mahrutinin serileştirilmesi gerekir.Motor 1600 devir max tork, 2500 devir max güç veriyor, 768 modelinde olduğu gibi 540 kuyruk mili 2300 devire getirilmelidir.Motor yağı karter kapasitesi 10 litre olmalıdır.
Motorun servis maliyetleri düşürülmeye çalışılmış, fakat motor ömründen alınmış.