sana katılıyorum.Tümo eski Fiat-NH 66 serisinde bululan mekik kolu teknolojisine hayırlısıyla geçtizehriduman link=topic=69440.msg790788#msg790788 date=1383594367' Alıntı:iyi çekdi ama videonun sonlarına doğru tıkantı hattat makinaları çeişini pek beğenmiyolar ben yazın 65A kullanma fırsatım oldu konforu güzeldi sürüşü motor sesi hoşdu yanlız artık erkunt tümosan hattat nh gibi koldan ileri geri mekik kolu yapması lazım H L bu şekil yapılan kol çok
R
yorucu oluyo örneğin takviye
dörtle çift sürüyosun geri gelek isdesen r ye atacan ana vitezi bire atman lazım ondan sonra tekar takviye dörde atıcan çok zahmetli deyilmi artık değişsinler bu yapıyı
hayırlısı dediğini görürürüz işlh ama şimdilik bunları değiştirsinde dierlerini sonraki zamanda isderiz sırf bu yüzden ne erkunt ne hatta ne tümo ilgimi çekmiyo tek erkunttun önden bakınca çok hoş bi kasası var tek o ilgimi çekiyo dierleri içinde ise samenin futteto ların teknolojisi ve vitez seceneği çok 30 ileri 15 geri hangi markada var bu teknolojiuzay kasa link=topic=69440.msg790797#msg790797 date=1383594794' Alıntı:sana katılıyorum.Tümo eski Fiat-NH 66 serisinde bululan mekik kolu teknolojisine hayırlısıyla geçtiİlerleyen 15 yılda powershift,sonraki 50 yılda da hostes koltuğu gibi yenilikler yapabilir.Hatta bir mucizeye imza atıp commonrail bile kullanabilir.!!!