Zordur bu tur hararet sorunu bir vites fazla sıkıştırınca yükselir bit vites azaltirsin düşer
Bizde hava filitresini büyümeyi denicez filitre bekliyorum tumosana
TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
yazilimsal bi sorun varmis herseyiyle ayni olup farkli ulkelerde ki gbi 99 hp lik yazilimi yuklenmis biz bunu anlayana kadar mekanik olarak yaptimiz seyleri anlattik kimsenin vaktini bosa harcamak gbi bir niyetimiz yok
yazilimsal bi sorun varmis herseyiyle ayni olup farkli ulkelerde ki gbi 99 hp lik yazilimi yuklenmis biz bunu anlayana kadar mekanik olarak yaptimiz seyleri anlattik kimsenin vaktini bosa harcamak gbi bir niyetimiz yok
Sen yinede sana turboda sana gore pervanesi cok olan bana gore hybrid turboyu sokturme zaten hararet sorununu da cikartan sey bu da ama yinede sokturme cunki LDA olayindan bile daha avanjali bir yontem niyemi hek ikisindede bir vites ustten gidebiliyorsun ama biri zorlandiginda devreye giriyor turbo hep devrede bu yuzden daha azdevir cevirip max torkda gidiyorsun [emoji6] edirnede trakyada yapisi gecsek olabilir 99 oraya yeter ama anadoluna toprak sert 112 hp gunumuze gore normal
Pervanenin takıldığı yeri küçülterek tur sayısını artırabilirsiniz...
Krankin kasnagini büyütüp devirdaymin kasnağı küçültülürse faydası olabilir.Pervanenin takıldığı yeri küçülterek tur sayısını artırabilirsiniz...
Krankin kasnagini büyütüp devirdaymin kasnağı küçültülürse faydası olabilir.
Massey Ferguson 165
Akkaya tarım
Az önce bizde tt50 yi yakıyorduk. Tas toplaması öncesi aniz bozumu yapıyorduk. Yanık kokusu geldi bir baktım hararet ibresi sona dayanmış. 40 derece sıcaklık vardi. Kaputu açtım meğerse hava filtresi biraz kirlenmiş. Filtreyi temizledik ve 5 dakika kadar rölantide bıraktık hararet düştü. Sürüme tekrar başladık ve bitene kadar bir dahada hararet yükselmesi olmadı.
Eski perkinsler deutza kafa tutamaz.5bin saatte motor zayıflar.Hadi deutz cular bunuda açıklayın
( perkins mi deutz mu)
![]()
TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
Yani -5 dereceden fazlasi sogutma için sorun yapabilir mi demek istedinizPompadan yakıt açıldığı için zengin hava yakıt karışımı motora veriliyor.yüksek patlama etkisiyle yüksek tork ve güç alyoruz.Yalnız su devirdaim pompası eski ayarda kaldığı için suyu yeterince çeviremiyor.Motor içinde sıcaklık eski ayardan fazla olduğu için hararete meylediyor.
Antifriz sıvılarının ısıl iletkenliği azdır.Suyun bomesini -5 derece olacak şekilde ayarlayınız.Fazla antifrizli su ısıyı radyatöre iletemez ve soğuma yeterince olmaz.
Motorda intercooler yoksa eklenmelidir.Motor yağ soğutucu eklenebilir.Ayrıca radyatör önüne hava sirkülasyonunu (dolaşımını) desteklemek amacıyla ikinci fan ekleyebilirsiniz.Termostat 70 derece kullanılabilir veya tamamen sökülebilir.Fakat motor yük altına verilmeden 3-5 dakika çalıştırmak faydalı olur.Motorun ısınması gerekir.
Radyatörler arası 3 cm boşluk olmalıdır.Radyatörler sık olduğu zaman klima radyatöründen çıkan ılımış hava su radyatöründen geçerken yeterince soğutma yapamıyor.Kaportadaki hava delikleri ince gözlü, radyatör araları geniş gözlü olursa dışarıdan emilen ince toz radyatör arasından geçebileceği için radyatör gözleri tıkanmaz.Radyatör toz dolarsa yine yeterli soğutma yapamaz.Basınçlı hava ile temizlemek gerekir.Basınçlı su tutarsanız petek gözleri yamulur, ve çamurlaşma yapar, tıkanır.Hava kullanmak gerekir.
ben her gun temizliyorum ordan olmasi zor gbi ama
Geçmiş olsun, hava filitrelerinin fotosunu atabilir misiniz?
[video=youtube;Ad0taZucvGo]https://www.youtube.com/watch?v=Ad0taZucvGo[/video]Yani -5 dereceden fazlasi sogutma için sorun yapabilir mi demek istediniz