• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Çamurda Direksiyon İşlemez - İşbora'nın Çamurla Mücadelesi

Katılım
02.02.2016
Mesajlar
1,947
Yaş
35
Konum
bursa

Bizim burada bir cift ceker isbora var 640 motoru atılmis yaklasık bi 5 sene oluyor taktirali o traktöre hayranim ne bileyim büyuk traktorlerden cok daha keyif verici viteslerinin dizilisinin ters olmasi alistimi canavar cok güzel uyum sagliyor.
bana en rahat gelen kısmı vitesleri viteslerin dibinde 4 adet cıvata var oradan geçiş sertliği ayarlanıyor kullanıcıya göre ayar yapılıyor.
640 motoru falan takmaya değeceni sanmıyorum ama.
bizimkiyle ilgili düşüncem traktör için para ayırdığımda ahır temizlemek için yada yem karma için köyden birine takım karşılığı vericem.
tarla işleri için çok zayıf kalıyor.
 
Katılım
15.03.2010
Mesajlar
4,060
Konum
İstanbul
bana en rahat gelen kısmı vitesleri viteslerin dibinde 4 adet cıvata var oradan geçiş sertliği ayarlanıyor kullanıcıya göre ayar yapılıyor.
640 motoru falan takmaya değeceni sanmıyorum ama.
bizimkiyle ilgili düşüncem traktör için para ayırdığımda ahır temizlemek için yada yem karma için köyden birine takım karşılığı vericem.
tarla işleri için çok zayıf kalıyor.
Abi vites semasi ters oldugu icin biraz onda zorluk yasadik seri kullanimda gecisleri super taksi gibi .Abi bu taktiran adam 2 fites farkli oldugunu soyluyor arka jantlarinde 5 er agirlik var bugune kadar akis makis kestigini bilmem diyor ayni bir katir misali neler yapiyor o isbora ile
 
Katılım
02.02.2016
Mesajlar
1,947
Yaş
35
Konum
bursa
Abi vites semasi ters oldugu icin biraz onda zorluk yasadik seri kullanimda gecisleri super taksi gibi .Abi bu taktiran adam 2 fites farkli oldugunu soyluyor arka jantlarinde 5 er agirlik var bugune kadar akis makis kestigini bilmem diyor ayni bir katir misali neler yapiyor o isbora ile
o iki vites farklı dediğin ney onu anlamadım.
sol vites kaba vites sağ vites o vitesi üçe böler geride sağdadır.
soldaki vites sağdaki buçuk gibi düşünülebilir
 
Katılım
02.02.2016
Mesajlar
1,947
Yaş
35
Konum
bursa
Daha akis kestigini bilmem diyor cok dayanikli sanzuman ve arka zaten cift aktarmali aynamahruti ve ceerli oldugu icin kolay kolay isboranin snzuman ve arka problemi olmaz isboranin
ben gergilerini değiştirdim fiatlarınkinden taktım hidrolik kolların iç bağlantı millerinide yeni yaptırdım iki tarfıda sürümde koparak yenilendi.
60 bg güç ile kollar haşat olur bizimkinin.
 
Katılım
15.03.2010
Mesajlar
4,060
Konum
İstanbul
Abi harika ya gercekten ben modifiye edip kullanmayi daha cok severim orjinalden ziyade ne bileyim o traktorde kendi emegimden birsey mutlaka olacak. Katir gibi cekiyor bizim arkadasa alacaz kepce takacaz isboraya fiat motoru hazir bi fiat motor takip kepceye cevirecez
 
Katılım
02.02.2016
Mesajlar
1,947
Yaş
35
Konum
bursa
Abi harika ya gercekten ben modifiye edip kullanmayi daha cok severim orjinalden ziyade ne bileyim o traktorde kendi emegimden birsey mutlaka olacak. Katir gibi cekiyor bizim arkadasa alacaz kepce takacaz isboraya fiat motoru hazir bi fiat motor takip kepceye cevirecez
şimdi burda 5dk süren bir artistik harekete kanıp çok iyi olduğunu düşünmeyin önüne 640 motor gelince direksiyon olacak odun gibi hidrolik direksiyon isteyecek.
hidrolik bağlantıları vs kısımlar o gücü büyük ihtimalle taşımayacak.
kesinlikle binip bi 10km yol gidip yol hızını deneyin.
hız konusunda bir anı oaylaşayım.
iki yıl önce boş hali 2,5ton bir romork ile bayır tarlalara balya almaya gittim romork oldu yüz balya civarı işbora ile tarla içinde dolaştık topladık.
bir arkadaşı aradım 2075 4x4 başak ile geldi. romorku aldı yüklü halde 5km öteden dolaştı. bende 2km mesafeden artık köye bir km yol kalmış köye girdiklerini gördüm.
hızı o kadar düşük.
işboranın motoru 2000 devirlerde çalışmayı seviyor.
640 motoru o devirlerde erken yıpranmayacakmı.
tam dizel motorlar daha düşük devirler ile nominal çalışıyor ona göre şanzımanları var.
o motorla iyice kaplumbağa gibi olmasın.
 
Katılım
15.03.2010
Mesajlar
4,060
Konum
İstanbul
şimdi burda 5dk süren bir artistik harekete kanıp çok iyi olduğunu düşünmeyin önüne 640 motor gelince direksiyon olacak odun gibi hidrolik direksiyon isteyecek.
hidrolik bağlantıları vs kısımlar o gücü büyük ihtimalle taşımayacak.
kesinlikle binip bi 10km yol gidip yol hızını deneyin.
hız konusunda bir anı oaylaşayım.
iki yıl önce boş hali 2,5ton bir romork ile bayır tarlalara balya almaya gittim romork oldu yüz balya civarı işbora ile tarla içinde dolaştık topladık.
bir arkadaşı aradım 2075 4x4 başak ile geldi. romorku aldı yüklü halde 5km öteden dolaştı. bende 2km mesafeden artık köye bir km yol kalmış köye girdiklerini gördüm.
hızı o kadar düşük.
işboranın motoru 2000 devirlerde çalışmayı seviyor.
640 motoru o devirlerde erken yıpranmayacakmı.
tam dizel motorlar daha düşük devirler ile nominal çalışıyor ona göre şanzımanları var.
o motorla iyice kaplumbağa gibi olmasın.
https://youtu.be/ifeLdxWMm9A ilhan abi 5 senedir uzerinde o motor hic bir sikinti yasadigini bilmem hızi guzel fiat motoru devirli calismayi sever tam aksine devirsiz calistigi zaman verim alinmaz. Gayet guzel bir uygulama yaptirmis hidrolik direksiyonu var. Hidrolik kollarinin baglanti yerleri isboralarda zayif evet pernoyu saplamalardan kopartabiliyor.
 


Üst Alt