Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar anlamadığım bi şekilde Case ' nin arkasına taktığım power harrow büyüyor...Yardımcı olursanız sewinirim...
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,315
Şehir
Eskişehir
: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

silivrilimeriç link=topic=948.msg6939#msg6939 date=1201892580' Alıntı:
Arkadaşlar anlamadığım bi şekilde Case ' nin arkasına taktığım power harrow büyüyor...Yardımcı olursanız sewinirim...

Anlayamadım, resim çekme imkanın varsa çok iyi olur...
 
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Şehir
İstanbul
: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

Az önce yükleyemedim ''Sayfa Görüntülenemiyor Hatası' çıkıyordu o bölümde... : ' (


 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,315
Şehir
Eskişehir
: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

İlk kez böyle bişey görüyorum, yamayı bir daha yüklemeni önerebilirim sadece ki onuda yapmışındır zaten...
 
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Şehir
İstanbul
: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

Evet Mustafa denedim...Oyunu yeniden yükledim düzeldi fakat kullandıkça yine bu hale geldi şuan kullanamıyorum takılmıyor...
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Şehir
Sivas
: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

aynı sorun benimde başıma geldi traktörü çarptıkça böyle oluyo
 
Katılım
20.01.2008
Mesajlar
20
: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

bendede aynı dert var
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,315
Şehir
Eskişehir
: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

Bu yamayı yüklemeyin, sürekli sorun çıkartıyor. Saman makinesi (Potinger) ve bu Case yamasını yüklemenizi hiç tavsiye etmiyorum. Bunun yerine NH TVT yükleyin, illede Case olsun diyorsanız TVT ' yi CVX yaparsınız olur. Hem daha çok işi bir tane makineyle yapabilirsiniz.
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
136
Şehir
İstanbul
Ynt: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

eet benimde böle oldu meriç in dediği gibi takılmaz bi r hal aldı yawww
 
Katılım
16.05.2008
Mesajlar
919
Ynt: Case Cvx'in Arkasına Takılan PowerHarrow Büyüyor

BABA ONUN YAMASINI KOYABİLİRMİSİN
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst