Case 75C nin teknik bilgilerinde eksiklikler var.
Motor katalog verilerinde 2015 model ve sonrasına eklenen gövdenin sağında ek soğutucu bulunuyor, euro normları euro 3 B görünüyor , Bu ek soğutucu EGR cooler olması gerekir, bazı kişiler su soğutmalı intercooler diyorlar.
İntercooler ve EGR cooler , hava ve su soğutmalı, motorun içinde ve dışında konumlanabiliyor, farklı modelleri olur.
Traktör genel ağırlığı depo dolu , kabinli , 3530 kg kantarda ölçtük. Ek ağırlıksız, 3 ton ağırlığı mevcuttur.
Servis ihtiyaçları olarak , debriyaj balatası , fren merkezi , marş motoru, direksiyon mili, klima sıcak soğuk su vanası, hidrolik kapak, hassasiyet yayı, halatlar gibi ihtiyaçları olabiliyor.
Çamur zeminde yürüme olarak 4*3 asılıyor ve gayet başarılıdır.
Deuthz, çamur zeminde çapraz asılıyor.
Same Argon seride debriyaj balata değişimi geçen yıl 4 000 TL ye yaptırdık.
Regülatör ayarı yapılınca , eski Explorer serisi gibi çekiş göremiyoruz.
Hidrolik iç pompada çapaktan dolayı çizik oluşmuştu, yedek parça fiyatları biraz yüksek oluyor.
Saman balyesi bağlamada 6 lt/saat gibi yakıt tüketimi oluyor, 7056 ile aynı gibi tüketimi var.
Sezon içinde çalışırken arıza var dediğimizde 1 gün içinde arıza giderilemiyorsa traktör isterse altından olsun kapıda durmaz.
Nakliye işlerinde Case' deki motor daha uzun devir çalışmalı olduğundan rampalarda güç kesintisi süresi daha düşük olur.
1500-2600 rpm aralığı aktif kullanılır, Deuthz , 1600-2300 rpm arasını aktif kullanır,
Rampa tırmanışta ağır yükle çıkılırsa, debriyaja bastın mı, kaldın demektir.
Çok vites bulunan modeller traktör boşa salınınca traktörü tutuyor, yavaşlatıyor, Case nin şanzımanı traktörü salıyor, tutmuyor.
Kompresyon olarak iki motorun kompresyonları birbirine yakın gibi duruyor.
Kabin konforu olarak İki modelde iyi duruyor.
Klima performansı olarak Case den memnunuz, 1. kademe yetiyor, ısıtma olarak Çorum kaloriferi gibi terletir.